کد خبر: ۱۵۴۰۹
۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۶
با انتشار خبر تغییر مدیران استقلال و پرسپولیس در رسانه های مختلف این موضوع از نگاه بازیکنان تیم استقلال هم دور نماند.
به گزارش جدید پرس:

بازیکنان تیم استقلال که روز سه شنبه پس از ترک محل تمرین این خبر را شنیده بودند درباره آن با یکدیگر صحبت کردند و درباره چرایی این موضوع مسائل مختلفی را مطرح و درباره‌اش صحبت هایی را با یکدیگر در میان گذاشتند.

بازیکنان تیم استقلال با اشاره به حضور مصطفی آجورلو در فصل گذشته و جانشینی علی فتح‌الله‌زاده در این باره که چه کسی به جای فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال می‌شود نظرات مختلفی داشتند.

گروهی معتقدند مدیرعامل جدید از بین اعضای هیئت مدیره فعلی انتخاب می‌شود و تعدادی دیگر هم معتقد بودند از بیرون برای استقلال مدیرعامل تعیین خواهد شد.

تعدادی از بازیکنان تیم نیز با اشاره به صحبت‌های اخیر حجت کریمی علیه بازیکنان که گفته بود آنها اگر هزار تومان از پولشان کم باشد به زمین نمی‌روند معتقد بود همین بهتر که کادر مدیریتی باشگاه تغییر کند.

یادآور می‌شود؛ سازمان خصوصی سازی با انتشار بیانیه‌ای ضمن تقبیح ضمنی اظهارنظرهای مطرح شده از سوی علی فتح‌الله‌زاده درباره مدیریت قبلی و اظهارات چند روز پیش آن از سوی آجورلو اعلام کرد به‌زودی هیئت مدیره هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را تغییر خواهد داد. با این وجود باید منتظر ماند و دید این تغییرات چه زمانی و از چه طریقی صورت خواهد گرفت.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها