کد خبر: ۱۴۹۸۹
۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۱
مدافع سابق تیم ملی می‌گوید: زمانی که من جوان تر بودم از تیم‌های اروپایی پیشنهاد داشتم اما ترجیح دادم که نروم تا وقتی از کشوری مثل قطر پیشنهاد گرفتم.
به گزارش جدید پرس:

محمدرضا خانزاده، بازیکن سابق تیم ملی، پرسپولیس و تراکتور که این فصل را در باشوندارا کینگز بنگلادش توپ می زند به تازگی با این تیم قهرمان جام حذفی شده است.

محمدرضا خانزاده در مورد جدایی خود از فوتبال ایران تاکید کرد: اینکه من تصمیم گرفتم از ایران بروم‌ به این دلیل بود که در گل گهر به شدت اذیت شدم. واقعیتش این است که بنا به هزار و یک دلیل دوست نداشتم فوتبالم را در ایران ادامه دهم. تصمیم گرفتم خارج از ایران و به دور از حواشی باشم.

وی در ادامه افزود: در درجه اول باید به فکر آینده ام باشم که یک پیشنهاد خیلی خوب از باشوندارا به من رسید. نمی دانم این تیم را چقدر می شناسید اما قول می دهم در سالیان نزدیک بیشتر از این تیم می شنوید. این تیم هلدینگ به شدت ثروتمندی است و خوب سرمایه گذاری می کند و این چالش را دوست داشتم و اولویتم دریافت حق و حقوقم و داشتن آرامش بود.

مدافع سابق تیم ملی تصریح کرد: زمانی که من جوان تر بودم از تیم های اروپایی پیشنهاد داشتم اما ترجیح دادم که نروم تا وقتی از کشوری مثل قطر پیشنهاد گرفتم. افراد زیادی را دیده بودم که بعد از فوتبالشان حال و روز خوبی نداشتند. وقتی پیشنهاد از لیگ بنگلادش دریافت کردم هیچ شناختی از فوتبال این کشور نداشتم اما تحقیق کردم متوجه شدم تیمی که من را خواسته یک هلدینگ ثروتمندی است که سرمایه گذاری درستی انجام داده است.

خانزاده درباره وضعیت فعلی تیمش گفت: خدا را شکر تیم شرایط خیلی خوبی دارد. در حال حاضر تیم ما در پلی آف لیگ قهرمانان باید با یک تیم از ازبکستان دیدار کند که اگر این بازی را ببریم راهی لیگ قهرمانان آسیا خواهیم شد و اگر بازنده شویم در AFC کاپ هستیم. این در حالی است که چند روز پیش هم در جام حذفی قهرمان شدیم.

وی در ادامه تصریح کرد: وقتی با اعضای بنگلادشی باشگاه و کادر فنی که صحبت می کنم از فوتبال ایران ناصرخان حجازی را کاملا می‌شناسند. اسم ایشان همیشه بزرگ بوده و بزرگ خواهد ماند.

مدافع سابق پرسپولیس و تراکتور در مورد حضور در تیم‌های مختلف باشگاهی اظهار داشت: فکر کنم این دهمین تیمی است که در آن بازی می‌کنم. زمانی که در پرسپولیس حضور داشتم واقعا دوست داشتم بمانم اما مسائلی پیش آمد که مانع از ادامه همکاری با پرسپولیس شد. در مورد تراکتور هم باید بگویم این تیم و هوادارانش را دوست داشتم اما مدیرانش اصلا حرفه ای رفتار نمی‌کردند و مجبور به ترک آنجا شدم. متاسفانه در فوتبال ایران شرایط اینگونه است و همیشه باید دنبال پولی که طلب داری بدوی و چیزی جز انشاالله و ماشاالله نمی شنوی و در نهایت مجبور به شکایت می شوید.

مدافع سابق تیم ملی در مورد حضور ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر گفت: تیم امسال آقای کی‌روش نسبت به ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸ بسیار باتجربه‌تر و قوی‌تر بود. اگر یکسری حواشی پیش نمی‌آمد و شرایط نرمال بود قطعا از این گروه صعود می‌کردیم. متاسفانه بعد از جدایی کی‌روش افرادی را بالای سر تیم ملی آوردند که من تجربه کار با آن افراد را دارم و می دانم سقف دانش و توانایی‌شان چقدر است و به جرأت می‌گویم که برای تیم ملی ایران بسیار کوچک بودند. مطمئن باشید حتی اگر یک مربی ایرانی از لیگ یک هم می‌گذاشتیم قطعا به لحاظ شخصیتی و حتی دانش فنی از اسکوچیچ بالاتر بود. حالا بماند که چرا چنین انتخابی برای هدایت تیم ملی انجام شد.

وی در مورد عملکرد خط دفاعی تیم ملی تاکید کرد: سوالم این است که مگر تا پیش از ۲۰۲۲ مهره های خط دفاع ما کدام بازیکنان بودند؟ حالا نظر سرمربی این بوده که از بازیکنان دیگری استفاده کند و ما هم احترام می‌گذاریم. مرتضی پورعلی گنجی و سید مجیدحسینی خیلی خوب کار کردند و چه بسا اگر زوج خلیل زاده و کنعانی هم بودند همین عملکرد را داشتند.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها