کد خبر: ۱۰۷۵۶
۰۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
سرمربی تیم ملی ایران در مقایسه با آخرین دوره حضورش در این تیم سه بازیکن اصلی را در اختیار ندارد.
به گزارش جدید پرس:

تیم ایران در حالی امروز مسابقه تدارکاتی مقابل اروگوئه را برگزار می‌کند که کارلوس کی‌روش پس از سه سال و هشت ماه دوباره روی نیمکت تیم ملی می‌نشیند ولی در دیدار امروز نسبت به آخرین بازی که هدایت این تیم را برعهده داشت، نفراتی را بنابر دلایل مختلف دراختیار نخواهد داشت.

تیم ملی فوتبال ایران آخرین بار با هدایت کارلوس کی‌روش در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های ۲۰۱۹ مقابل ژاپن قرار گرفت و در آن مسابقه که با نتیجه ۳ بر صفر شکست خورد، با ترکیب علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، رامین رضاییان، میلاد محمدی، امید ابراهیمی، احسان حاج‌صفی، علیرضا جهانبخش، وحید امیری، اشکان دژاگه و سردار آزمون به مصاف سامورایی‌ها رفته بود.

کی‌روش نسبت به آن بازی تاکنون، رامین رضاییان را با وجود دعوت به تیم ملی دراختیار ندارد، چراکه این بازیکن نتوانست ویزای سفر به اتریش و محل اردوی ایران را دریافت کند و به همین خاطر در دیدار تدارکاتی برابر اروگوئه نیز غایب خواهد بود.

 

وحید امیری نیز که یکی از مهره‌های مورد علاقه کی‌روش بود، به دلیل آسیب دیدگی نمی‌تواند تیم ملی را در دیدار با اروگوئه همراهی کند و اشکان دژاگه نیز که سال‌های آخر فوتبال خود را پشت سر می‌گذارد، جایی در فهرست اخیر نداشته است.

در مسابقه ایران مقابل ژاپن در جام ملت‌های آسیا، کریم انصاری‌فرد، سامان قدوس و مهدی ترابی به‌عنوان بازیکنان جایگزین وارد زمین شدند و مهدی طارمی نیز بخاطر محرومیت نتوانست برابر سامورایی‌ها به میدان برود که امروز هر ۴ بازیکن در اردوی تیم ملی هستند و در صورت صلاحدید کی‌روش می‌توانند مقابل اروگوئه به میدان بروند.

در این شرایط و با توجه به شناخت قبلی کی‌روش، بعید نیست امروز ۸ بازیکن از آخرین ترکیبی که این مربی پرتغالی استفاده کرده بود، در دیدار مقابل اروگوئه به‌عنوان یار ثابت یا ذخیره استفاده شوند.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها