کد خبر: ۱۰۲۶۸
۲۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۶
دستیار سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال کشورمان مدعی شد که مقامات فوتبال ایران از اواسط فروردین ماه با کارلوس تماس بوده‌اند.
به گزارش جدید پرس:

راجرا دِسا دستیار کارلوس کی‌روش در تیم ملی فوتبال کشورمان در گفت‌وگو با سایت « SABC Sports» آفریقای جنوبی فاش کرد که کی‌روش یک هفته پس از پایان فعالیتش در تیم ملی فوتبال مصر مورد توجه مقامات فوتبال ایران برای هدایت مجدد تیم ملی قرار گرفته بود و با این مربی پرتغالی از همان زمان تماس‌هایی گرفته شد. سرمربی پیشین تیم‌های ملی فوتبال پرتغال و کلمبیا پس از ناکامی در رساندن مصر به جام جهانی 2022 قطر، در تاریخ 10 فروردین کناره‌گیری خود از سمت سرمربیگری این تیم را اعلام کرد.

دِسا که در کادر فنی تیم ملی مصر نیز با کی‌روش کار کرده، در این باره گفت: احتمالاً حدود یک هفته پس از خروج ما از مصر، ایران شروع به برقراری تماس با کارلوس کی‌روش کرد و ما رفتیم و چند گفت‌وگو در این مورد داشتیم تا اینکه چند هفته پیش به توافق رسیدیم. فقط چند جزئیات باقی مانده بود که باید مرتب می‌شد و بعد از اینکه در آنها هم به توافق رسیدیم، این شانس حضور در یک جام جهانی دیگر است و چرا نباید به آن برویم؟ اگر آنها شما را می‌خواهند، باید بیایید و کارتان را انجام دهید و ببینید اوضاع چطور پیش می‌رود.

این مربی اهل آفریقای جنوبی که روز چهارشنبه و پنجشنبه به همراه کی‌روش و دیگر اعضای کادرفنی، تیم ملی را تمرین دادند، تصریح کرد: ما شنبه تمرینات خود را از سرمی‌گیریم و سپس به اتریش پرواز می‌کنیم، جایی که با اروگوئه و سنگال بازی خواهیم کرد. پس از پایان اردوی اتریش به ایران برمی‌گردیم و در آنجا به روند زیرنظر گرفتن بازیکنان تیم ادامه می‌دهیم. این دو بازی دوستانه به ما ایده خوبی می‌دهد. ممکن است من برای تماشای برخی از لژیونرهای ایرانی به اروپا سفر کنم و احتمالاً یک هفته قبل از رفتن به قطر، در دبی تمرین خواهیم کرد.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها