کد خبر: ۱۵۴۸۰
۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰
روز سه شنبه هفته گذشته پرمخاطب‌ترین روز سینما در ۶ ماه گذشته بود که بالغ بر ۸۰ هزار نفر به سینماهای کشور رفتند و سینماها بیش از ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان فروش کردند؛ این رقم بعد از ناآرامی‌های اخیر قابل توجه بود. نکته جالب این هفته فروش خوب روز گذشته بود که سینماهای کشور ۲ میلیارد و نیم فروش کردند و ۶۵ هزار و ۳۵۷ نفر به سینماها رفتند. این رقم نسبت به فروش جمعه دو هفته قبل که سینماها ۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان فروختند نشان دهنده افزایش مخاطبین سینما بوده است.
به گزارش جدید پرس:

سینماهای ایران در هفته گذشته فروش بسیار خوبی را نسبت به ایام گذشته تجربه کردند، از سه‌شنبه که رکورد فروش زد تا جمعه‌ای که ۲ونیم میلیارد فروش داشت، این نشان می‌دهد بار دیگر سینمای ایران بعد از اتفاقات اخیر در حال بازگشت به روزهای خوب خود است.

 بر اساس آمار سمفا سینماهای ایران در هفته گذشته تنها برای اکران فیلم‌های ایرانی (بدون هنر و تجربه و فیلم‌های خارجی) 8 میلیارد و 768 میلیون تومان فروش داشتند.

پرفروش‌ترین فیلم «بخارست» با 3 میلیارد تومان بود. فیلم‌های بعدی «ملاقات خصوصی» و «چپ راست» بود که به ترتیب 2 میلیارد و 332 میلیون و 1 میلیارد و 500 میلیون تومان فروش کرد.

در هفته گذشه 284 هزار و 699 نفر به سینما رفتند.

روز سه شنبه هفته گذشته پرمخاطب‌ترین روز سینما در 6 ماه گذشته بود که بالغ بر 80 هزار نفر به سینماهای کشور رفتند و سینماها بیش از 1 میلیارد و 500 میلیون تومان فروش کردند؛ این رقم بعد از ناآرامی‌های اخیر قابل توجه بود.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها