کد خبر: ۶۱۳۲
۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۶
تولیدکننده پوشاک ورزشی آلمانی پوما امروز چهارشنبه به دلیل رشد بسیار قوی در طیف محصولات خود درآمدی قوی‌تر از حد انتظار در سه‌ماهه دوم گزارش کرد و چشم‌انداز درآمد خود را برای کل سال ۲۰۲۲ افزایش داد.
به گزارش جدید پرس:

به نقل از رویترز، این شرکت گفت که درآمد آن قبل از بهره و مالیات با ۳۴.۴ درصد افزایش در سال به ۱۴۶ میلیون یورو (۱۴۸.۰۶ میلیون دلار) در مقایسه با میانگین پیش‌بینی تحلیلگران برای ۱۲۸.۹۴ میلیون یورو رسیده است.

بیورن گولدن، مدیر اجرایی پوما در بیانیه‌ای گفت: ما احساس می‌کنیم که افزایش سرمایه‌گذاری‌ها در تحقیق و توسعه، نوآوری و توسعه محصول در سال‌های گذشته شروع به ثمربخشی کرده است.

فروش سه ماهه دوم با ۱۸.۴ درصد افزایش در شرایط ارزی به ۲.۰۰۲ میلیارد یورو رسید. این شرکت اعلام کرد که شاهد رشد قوی در تمام موارد ورزشی بوده است.

گولدن گفت: ما شاهد افزایش سطح عدم اطمینان در سراسر جهان هستیم اما افزود: من به بخش خود و به طور کلی برند پوما خوش‌بین هستم و حتی چشم‌انداز درآمد خود را برای کل سال ۲۰۲۲ افزایش می‌دهیم.   این سازمان مجددا پیش بینی کرد که درآمد آن قبل از بهره و مالیات در محدوده ۶۰۰ تا ۷۰۰ میلیون یورو برای سال مالی ۲۰۲۲ باشد.

نایک، رقیب پوما در اواخر ژوئن،  درآمد سه ماهه اول را پایین‌تر از تخمین‌ها پیش‌بینی کرد و انتظار دارد با اختلالات مرتبط با بیماری همه‌گیر در چین به عنوان سودآورترین بازار، کاهش بیشتری نیز داشته باشد.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها