کد خبر: ۹۶۱۷
۱۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۴
رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از اختصاص سه هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح‌های هادی روستایی کشور خبر داد و گفت: امسال اجرای این طرح‌ها در کشور شتاب دوچندانی به خود می‌گیرند.
به گزارش جدید پرس:

اکبر نیکزاد روز پنجشنبه در بازدید از روستای رحیم آباد شهرستان کیار چهارمحال و بختیاری که با حضور رییس سازمان مدیریت بحران انجام شد، افزود: با هماهنگی خوبی که بین دولت و مجلس شکل گرفته است، برای اجرای طرح هادی به هریک از استان‌های کشور ۱۰۰ میلیارد تومان اختصاص یافته است.

وی همچنین از احداث ۱۸۵ هزار واحد مسکن روستایی در سطح کشور خبر داد و گفت: از این تعداد ۱۰۰ هزار واحد به مرحله سقف رسیده است و با اعطای وام ۲۰۰ میلیونی می توان با فوریت این واحدها را تکمیل کرد.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ساخت مسکن روستایی را از برنامه‌های اصلی دولت اعلام کرد و افزود:در روزهای اخیر با عنایت رییس جمهور وام ۲۰۰ میلیونی مصوب شد و بعد از تصویب هیأت وزیران و ابلاغ به مراجع مربوطه سهمیه بانک‌های عامل مشخص شده است.

نیکزاد در خصوص سهمیه قیر رایگان استانها نیز گفت: قیر رایگان در مجلس و دولت نهایی شده و از هفته آینده در اختیار بنیاد مسکن قرار میگیرد تا در کشور توزیع شود.

وی خاطرنشان کرد: برای اجرای طرح های هادی روستایی سه هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان قیر رایگان اختصاص یافته است.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای بازدید از مناطق روستایی آسیب دیده از سیل و زلزله چهارمحال و بختیاری و نظارت بر اجرای طرح های این نهاد به این استان سفر کرده است.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها