کد خبر: ۵۳۶۵
۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۰
انتقاد بی پرده نماینده مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی؛
نماینده مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: آقایانی که نمی توانند نان خالی سفره مردم را مدیریت کنند در کشوری با این منابع، مسئولیت را واگذار کنند.
به گزارش جدید پرس:

 محمود عباس زاده در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک عید غدیر بیان کرد: مهمترین پیام غدیر خم شایسته سالاری است، در مدیریت شایسته سالاری می توان گفت محور و رکن آموزه های اسلامی است.

وی با اشاره به حدیثی از نبی مکرم اسلام (ص) یادآور شد: اگر در جامعه اسلامی کسی را در راس امر و وزارتخانه ای قرار دهیم که اولی‌تر و کارآمدتر از او در بین بقیه وجود داشته باشد خیانت به خدا، رسول خدا و جمیع مسلمین است. امروز متاسفانه مطالبات مردم در حوزه اقتصاد از مطالبات کلان و با کرامت در شهرستان ها و استان‌های غیر تهران به تامین نان خالی نزول پیدا کرده است. این چه مدیریتی است؟ آقایانی که نمی توانند نان خالی سفره مردم را مدیریت کنند در کشوری با این منابع، مسئولیت را واگذار کنند.

نماینده مردم مشکین شهر با بیان اینکه اولین قدم برای حفظ کرامت انسان ها خروج آنها از فقر و ایجاد رفاه عمومی است، گفت: اخلاق نیز در رفاه عمومی رشد می کند و برای نیل به این منظور باید اقتصاد را اجتماعی کرد. فعلا در قرن ۲۱ مدیران ما در مقابل اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی مقاومت می کنند. منابع احتکار شده را نمی توانند یا نمی خواهند به مردم واگذار کنند.

عباس زاده عنوان کرد: هفته گذشته سرمایه گذار سوئیسی را به مشکین شهر دعوت کردیم که تقاضای واگذاری ساختمانی که سال هاست نیمه کاره مانده برای احداث بیمارستان را داشت که ۱۵۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری کنند و به مدیران التماس کردم که همکاری نکردند. با این وضعیت نمی شود کشور را اداره کرد. مجلس باید در مقابل ناکارآمدی ها ایستادگی کند. مجلس عصاره فضایل ملت است و با دولت، وزیر، رئیس جمهور و هیچ کسی نباید تعارف داشته باشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه روز گذشته عمدا در جلسه کمیسیون شرکت نکرده است گفت: دو بار معاون وزیر را دعوت می کنند تا در مورد مذاکرات هسته ای به مجلس پاسخ دهد که نمی آیند. اگر قرار باشد دولت، وزرا و رئیس جمهور به عصاره فضایل ملت پاسخگو نباشند نشستن در این مجلس وقت تلف کردن است.

نماینده مشکین شهر با بیان اینکه آذربایجان دو مطالبه دارد، اظهار کرد: یکی در مورد دریای فرهنگ زبان آذربایجان و دیگری در مورد دریاچه ارومیه است. آذربایجان یک پایه امنیت ملی کشور است و بی توجهی به این دو مالبه اصلی آذربایجان هزینه دارد. به خدا بهتر از این می شود کشور را اداره کرد در صورتی که عزم، توان و توکل باشد.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها