کد خبر: ۲۳۷۱۶
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰
مرغ منجمد تنظیم بازاری با قیمت ۴۵ هزار تومان که ۱۸ هزار تومان زیر نرخ مصوب مرغ است بدون محدودیت در میادین میوه و تره بار توزیع می‌شود.
به گزارش جدید پرس:

با افزایش قیمت مرغ در بازار شرکت پشتیبانی توزیع ذخایر مرغ منجمد خود را برای تنظیم بازار آغاز نموده است و هرکیلوگرم از این محصول با قیمت ۴۵ هزار تومان به فروش می‌رسد.

بر اساس مشاهدات میدانی این مرغ منجمد تنظیم بازاری بدون محدودیت در میادین میوه و تره بار به فروش می رسد و افراد می توانند به هر تعدادی این محصول را خریداری کنند.

محمد جعفری معاون بازرگانی داخلی شرکت پشتیبانی امور دام در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: محدودیت برای توزیع مرغ منجمد برای تنظیم بازار این مرغ نداریم به طوری که روز گذشته ۸۰۰ تن از این محصول توزیع شد.

وی افزود: توزیع مرغ منجمد تا تنظیم بازار ادامه خواهد داشت.

معاون بازرگانی داخلی شرکت پشتیبانی امور دام ادامه داد: علاوه بر مرغ منجمد گوشت گوسفندی و گوساله گرم تنظیم بازاری نیز توزیع می‌شود همچنین گوشت قرمز از تولید کننده خریداری و با قیمت مصوب در بازار توزیع می‌شود.

بنابراین گزارش قیمت مصوب هر کیلوگرم مرغ ۶۳ هزار تومان است و مرغ منجمد تنظیم بازاری هم اینک ۱۸ هزار تومان زیر قیمت مصوب به فروش می‌رسد.

بر اساس مشاهدات میدانی در تهران هرکیلوگرم مرغ در بازار آزاد با قیمت‌های ۷۰ هزار تومان تا بالای ۹۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها