کد خبر: ۲۰۱۹۰
۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۵
اداره کل هواشناسی استان تهران از فعالیت سامانه بارشی از امشب تا اوایل روز پنجشنبه در تهران خبر داد و اعلام کرد که از چهارشنبه تا پنجشنبه کاهش محسوس دما و یخبندان شبانه سطح زمین در ارتفاعات بالادست پیش‌بینی می‌شود.
به گزارش جدید پرس:

بنابراعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، بر اساس بررسی نقشه‌های هواشناسی و خروجی الگوهای پیش‌یابی عددی،  آسمان استان تهران امروز ۲۹ اسفند ماه ۱۴۰۱، قسمتی ابری تا نیمه ابری و همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

با ورود و فعالیت سامانه بارشی از امشب تا اوایل روز پنج شنبه، آسمان ابری، در بعضی ساعت‌ها بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق (در نقاط مستعد بارش تگرگ)، در بعضی نواحی به ویژه نیمه غربی استان وزش باد شدید و در دامنه‌ها و ارتفاعات شمالی گاهی بارش برف و کولاک مورد انتظار است.

از امروز تا فردا کاهش نسبی دما و از چهارشنبه تا پنج شنبه کاهش محسوس دما و یخبندان شبانه سطح زمین در ارتفاعات بالادست پیش‌بینی می‌شود.

در عین حال بر اساس این گزارش، از عصر پنجشنبه تا عصر جمعه در تهران آسمانی صاف تا نیمه ابری، همراه با وزش باد مورد انتظار است، ‌اما از جمعه شب مجددا افزایش ابر و اوایل هفته آینده رگبارهای پراکنده باران مورد انتظار خواهد بود.

امروز ۲۹ اسفند ماه ۱۴۰۱، آسمان تهران کمی ابری و از بعد از ظهر همراه با وزش باد بوده و در شب نیمه ابری همراه با افزایش باد و در اواخر وقت همراه با بارش خفیف باران خواهد بود. بیشینه وکمینه دمای هوای تهران نیز امروز به ترتیب ۲۱ و ۱۱ درجه سانتی‌گراد خواهد بود.  

فردا سه‌شنبه، یکم فروردین ماه ۱۴۰۲ نیز آسمان تهران، ابری، در بعضی ساعات همراه با بارش باران و وزش باد شدید، رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود و بیشینه و کمینه دمای هوا به ترتیب ۱۸ و ۷ درجه سانتی‌گراد خواهد بود.

 

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها