کد خبر: ۱۸۵۶۵
۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
رئیس جمهور با بیان اینکه از وعده خود به مردم برای ایجاد اشتغال عقب نیستیم گفت: وعده ایجاد سالانه یک میلیون شغل محقق شد.
به گزارش جدید پرس:

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی صبح جمعه در جمع مردم خورموج با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: امروز آنچه که ملت بزرگ ایران از آن برخوردار هستند استقلال و آزادی است.

وی با اشاره به مردم‌سالاری دینی در ایران اسلامی بیان کرد: وفاداری مردم و استقلال ایران اسلامی و حمایت از مظلومان و مستضعفان موجب خشم دشمنان شده است.

رئیس جمهور با بیان اینکه «ما می‌توانیم» نه فقط در عرصه‌های نظامی و امنیتی شده است، تصریح کرد: در همه صحنه‌ها شاهد تحقق اراده ملت ایران و تجسم شعار ما می‌توانیم هستیم.

وی با اشاره به اینکه پارس جنوبی برای کشور تولید اقتدار کرده است ادامه داد: زنان و مردان ما تصمیم گرفتند که استقلال و خودکفایی را در عرصه‌های مختلف زندگی عملیاتی و اجرایی کنند.

آیت‌الله رئیسی افزود: تحریم و تهدید نسبت به کشور ما از سوی دشمنان بسیار شده است ولی به اذعان خودشان این فشارهای حداکثری با حضور و انسجام ملت ایران اسلامی شکست خورده است.

وی با اشاره به اینکه حضور مردم در صحنه باعث شکست دشمن شده است خاطرنشان کرد: چون کشور ما در حال پیشرفت است، دشمن عصبانی شده و با جنگ ترکیبی می‌خواهد قطار پیشرفت را در کشور متوقف کند.

رئیس جمهور افزود: دشمن با همه ترفندها و نیرنگ‌ها در جنگ نظامی موفق نشد، در جنگ اقتصادی شکست خورد و در جنگ ترکیبی دنبال این است که بر سفره و معیشت مردم تأثیر بگذارد و مردم را ناامید کند.

وی با اشاره به اتفاقات رخ‌داده در برخی مدارس بیان کرد: دشمن می‌خواهد در مدارس ایجاد دلهره کند و دشمن دنبال این است که با ایجاد ناامنی و فضای ترس و ناامیدی در حوزه‌های مختلف ایجاد آشوب کند.

آیت‌الله رئیسی تصریح کرد: علیرغم همه نقشه‌های دشمنان در روز ۲۲ بهمن مردم در همه شهرها و روستاها عزتمندانه و مقتدرانه حضور پیدا کردند و دشمن را شکست دادند. دشمنان اعتراف کردند که ۲۲ بهمن امسال با سال‌های قبل متفاوت است.

وی بیان کرد: وزیر کشور و وزیر اطلاعات را مأمور کردیم که موضوعات اخیر در مدارس را سریع پیگیری کنند و با گزارش سریع و دقیق به مردم این توطئه را خنثی کنند.

رئیس جمهور با بیان اینکه مردم با همه وجود خود پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند افزود: همه وظیفه داریم که در کنار مردم باشیم و بهترین و بیشترین خدمات را به آنها ارائه کنیم.

وی گفت: از سفر اول به استان بوشهر تا کنون گام‌های خوبی در زمینه رفع مشکلات آب برداشته شده است و امروز شاهد افتتاح طرح‌های بزرگی در این استان بودیم تا مردم از آب گوارا برخوردار شوند.

آیت‌الله رئیسی از توسعه راه‌های این استان خبر داد و افزود: در توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی اقدامات خوبی صورت گرفته و طرح‌های مهمی اجرا شده است.

وی با اشاره به افتتاح و واگذاری مسکن مورد نیاز محرومان اظهار داشت: تلاش داریم با تأمین نیازهای مردم زمینه مسکن‌دار شدن زوج‌های جوان فراهم شود.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه بیکاری در استان بوشهر معنا ندارد افزود: درصد اشتغال در این دولت افزایش یافته و بیکاری کاهش یافته ولی همچنان باید زمینه توسعه اشتغال فراهم شود.

وی با بیان اینکه بیکاری نباید خانواده‌های ما را رنج بدهد، تصریح کرد: باید با توسعه تولید و صنعت شاهد توسعه اشتغال و رفع مشکل بیکاری باشیم. دولت مصمم است که با کمک مردم حرکتی جهادی در عرصه اشتغال داشته باشد.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه از وعده یک میلیون شغل در سال عقب نیستیم تصریح کرد: در استان بوشهر نیز شاهد اقدامات بسیار خوبی هستیم.

وی با اشاره به اینکه تلاش داریم که به کمک مردم زمینه رفع مشکلات را فراهم کنیم اضافه کرد: تلاش می‌شود که شهرستان دشتی از شاخص‌های برخورداری بهره مند شود و زمینه توسعه گردشگری در این منطقه فعال می‌شود.

آیت‌الله رئیسی توسعه زیرساخت‌های درمانی در شهرستان دشتی را یکی دیگر از مسائل دانست و بیان کرد: رفع نیاز به پزشک متخصص در این شهرستان نیز به جد دنبال می‌شود.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها