کد خبر: ۱۰۴۷۲
۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۵
روح‌الله دهقانی فیروز آبادی با حکم رئیس جمهوری، با حفظ سمت فعلی به عنوان سرپرست معاون علمی و فناوری رئیس جمهور منصوب شد.
به گزارش جدید پرس:

در متن این نامه قید شده است: «جناب آقای دکتر روح‌الله دهقانی فیروز آبادی نظر به مراتب شایستگی، تجارب و سوابق علمی و مدیریتی جنابعالی به موجب این حکم با حفظ سمت فعلی، به عنوان سرپرست معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و اهتمام به «عدالت محوری»، «روحیه انقلابی»، «مردمداری»، «پاکدستی»، «فساد ستیزی»، «قانونمنداری»، مفاد عهدنامه دولت مردمی” با برنامه ریزی و حرکت جهادی برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در حوزه علم و فناوری در پیشبرد اهداف دولت مردمی و ایران قوی مجدانه کوشا باشید.

توفیق و سربلندی آن جناب را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انجام ماموریت‌ها و وظایف محوله از خداوند متعال مسالت می‌نمایم.»

روح الله دهقانی فیروزآبادی، تحصیلات دوره کارشناسی (۱۳۸۲)، کارشناسی‌ارشد (۱۳۸۴) و دکترا (۱۳۸۷) خود را در رشته مهندسی هوافضا در دانشگاه صنعتی شریف به پایان رساند و درحال حاضر، دانشیار دانشکده مهندسی هوافضا و عضو هیات علمی این دانشگاه است.

وی با بیش از ۱۰۰ عنوان مقاله در مجلات معتبر علمی؛ استاد نمونه آموزشی و استاد نمونه پژوهشی دانشکده هوافضای دانشگاه صنعتی شریف است. معاونت فرهنگی و اجتماعی و همکاری در معاونت پژوهشی به عنوان مشاور رئیس دانشگاه، از دیگر سوابق اجرایی دکتر دهقانی فیروزآبادی است.

فیروزآبادی همچنین تأسیس و مدیریت پردیس نوآوری و مرکز تحقیقات شهید مقدم و همچنین مدیریت مرکز رشد آن را در حوزه علم و فناوری در کارنامه خود دارد.

وی در اردیبهشت سال ۱۳۹۸ با حکم دکتر محمدمهدی طهرانچی، به عنوان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شد.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها