کد خبر: ۱۲۲۱۳
۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۶
قیمت دلار عصر امروز 32 هزار و 750 تومان بود که در مقایسه با دیروز رنج بود.عده ای از معامله گران مدعی بودند بازار ساز بار دیگر با تزریق عرضه ترمز صعود دلار را کشید.
به گزارش جدید پرس:

 قیمت دلار تهران در نیمه اول معاملات نقدی امروز سه شنبه 3 آبان ماه  تا محدوده 32 هزار و 850 تومان پیشروی کرد.

صعود دلار در نیمه اول معاملات نقدی 

معامله گران دلیل افزایش نرخ دلار در نیمه روز را  ناشی از افزایش قیمت اسکناس آمریکایی در هرات و سلیمانیه می دانستند.نرخ دلار هرات  در نیمه اول معاملات نقدی امروز تا بالای نیمه کانال 32 هزار و 500 تومان بالا رفت و سلیمانیه هم مرز 33 هزار تومان را لمس کرد .

سناریو تکراری در بازار دلار ایران 

اما از نیمه روز ورق برگشت و سناریو دیروز برای دلار تهران تکرار شد. قیمت دلار عصر امروز 32 هزار و 750 تومان بود که در مقایسه با دیروز رنج بود.عده ای از معامله گران مدعی بودند  بازار ساز  بار دیگر با تزریق عرضه ترمز صعود دلار  را کشید. 

رشد دلار در بازار های مجاور ایران

در هرات نرخ دلار  عصر امروز 32 هزار و 480 تومان بود که نسبت به روز قبل 80 تومان بالا تر بود .سلیمانیه هم عصر امروز نسبت به روز قبل رشد 80 تومانی را ثبت کرد و به 32 هزار و 980 تومان رسید.

نرخ حواله درهم صعودی شد 

  نرخ حواله درهم امروز جهش صعودی را ثبت کرد. قیمت درهم امروز تا نزدیک 9 هزار و 100 تومان بالا رفت. نرخ درهم عصر امروز  9 هزار و 70 تومان بود.نرخ برابری درهم به دلار 33 هزار و 314  تومان بدست امد که نسبت به قیمت نقدی نزدیک به 600 تومان فاصله دارد. از نظر برخی از معامله گران فاصله مذکور ممکن است بر روی انتظارات صعودی معامله گران دلار اثر بگذارد با این حال هراس از مداخله ارزی بازاساز در بین معامله گران  موجب شد نرخ دلار بار دیگر مرز مقاومتی 32 هزار و 800 تومان را از دست بدهد. 

 

طلای جهانی نزولی شد/سکه و طلا 18عیار بالا رفت 

بازار جهانی طلا امروز آرایش نزولی به خود گرفت.قیمت اونس طلا در بازار امروز در محدوده 1644  دلار معامله شد. این قیمت در مقایسه با روز قبل 6 دلار پایین تر بود. در بازار ادخلی ایران هم قیمت طلا 18 عیار عصر امروز 900 تومان رشد کرد.فلز زرد رنگ داخلی امروز  بر روی 1 میلیون و 343 هزار و 400 تومان قرار گرفت.

سکه امامی در بازار امروز با 14 میلیون 922 هزار تومان معامله شد.این قیمت در مقایسه با دیروز 74 هزار تومان افزایش را نشان می دهد.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها