کد خبر: ۱۲۰۷۴
۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۲
قیمت در مقایسه با دیروز تقریبا رنج بود. سفته بازان نزدیک به 20 روز است که در حال تلاش برای عبور اسکناس آمریکایی از مرز 32 هزار و 800 تومان هستند با این حال تا امروز نتوانسته اند نرخ دلار را بالای مرز 32 هزار و 800 تومان تثبیت دهند .
به گزارش جدید پرس:

به گزارش اکوایران، بازار ارز تهران این روزها به بن بست رسیده و  نرخ دلار  در یک محدوده خاص فریز شده است. جدال نهاد مرکزی بازارساز و سفته بازان بر روی  قیمت دلار  به اولین روز آبان ماه رسید.

نرخ دلار در شروع معاملات نقدی امروز با گپ مثبت روانه بازار ارز شد و مرز 32 هزار و 800 تومان را لمس کرد اما در ادامه معاملات با 32 هزار و 750 تومان به فروش رسید.

این قیمت در مقایسه با دیروز تقریبا رنج بود. سفته بازان نزدیک به 20 روز است که در حال تلاش برای عبور اسکناس آمریکایی از مرز 32 هزار و 800 تومان هستند با این حال  تا امروز نتوانسته اند  نرخ دلار  را بالای مرز 32 هزار و 800 تومان تثبیت دهند . 

دلار هرات امروز یکه تازی کرد

دلار هرات امروز یکه تازی کرد. نرخ دلار در بازار مذکور روز گذشته مرز مقاومتی 32 هزار و 200 تومان را از دست داد اما در شروع معاملات نقدی امروز با گپ مثبت روانه بازار شد و تا 32 هزار و 450 تومان معامله شد و در نیمه روز به 32 هزار و 500 تومان رسید.

این قیمت در مقایسه با دیروز 350 تومان رشد را نشان می دهد. عده ای از معامله گران می گفتند در شرایطی که بازار هرات شاهد آرایش صعودی  نرخ دلار  است، نوسان محدود اسکناس آمریکایی در تهران مشکوک به نظر می رسد .

دلار سلیمانیه عقب نشینی کرد 

 بازیگران ارزی در سلیمانیه امروز برخلاف هرات عقب نشینی کردند. هر برگ اسکناس آمریکایی در ابتدای معاملات امروز بازار فوق 80 تومان پایین تر از روز قبل معامله شد و  بر روی 32 هزار و 900 تومان قرار گرفت.  نرخ دلار  سلیمانیه در نیمه ظهر با32 هزار و 850 تومان معامله شد که نسبت به روز قبل بیش از 100 تومان پایین تر بود. 

روند حرکتی دلار مشکوک شد 

یکی دیگر از دلایل مشکوک شدن روند حرکتی  نرخ دلار  در تهران به  نرخ حواله درهم  بر می گردد. نرخ درهم در شرایط فعلی بالای کانال 9 هزار تومان معامله می شود.  قیمت درهم  امروز تا 9 هزار و 70 تومان بالا رفت.اما در نیمه روز نسبت به روز قبل رنج شد و با 9 هزار و 40 تومان مبادله شد. نرخ برابری درهم به دلار امروز 33 هزار و 203 تومان بود که نسبت به قیمت نقدی بیش از 400 تومان بالاتر بود. 

افزایش قیمت اونس در بازار دیروز 

بازار جهانی طلا امروز یکشنبه تعطیل بود اما فلز گران بهای جهانی دیروز رشد قابل توجهی را ثبت کرد . هر اونس طلا  روز شنبه در محدوده  1658 دلار به فروش رسید. این قیمت در مقایسه با  روز جمعه 19 دلار رشد را نشان می دهد. 

قیمت طلا نزولی شد/ سکه رنج

در بازار داخلی ایران هم قیمت طلا 18 عیار  امروز برخلاف دیروز نزولی بود. فلز زرد رنگ ایران امروز 3 هزار و 700 تومان افت کرد و تا محدوده 1 میلیون 351 هزار و 500 تومان پایین آمد. قیمت سکه  هم در زمان نوشتن این گزارش 14 مییون و 950 هزار تومان بود که نسبت به روز قبل تقریبا رنج بود

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها