کد خبر: ۹۴۶۲
۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۷
وضعیت خوب آلت‌کوین ها
بالاخره بیت کوین و اتریوم امروز رشد کردند. اما جالب اینجاست که رشد اتریوم تقریبا 6 برابر رشد بیت کوین است
به گزارش جدید پرس:

 امروز بازار ارزهای دیجیتال وضعیت بهتری نسبت به دو سه روز گذشته دارد. بیت کوین پس از چند روز درجا زدن در حدود قیمت 19800 دلار، سرانجام امروز یک درصد رشد کرده و هم اکنون در حدود قیمت 19950 دلار معامله می شود. البته با وجود این رشد، همچنان بازده هفتگی بیت کوین منفی است و طی یک هفته گذشته این ارز بیش از 2 درصد کاهش قیمت داشته است.

ارزش معاملات بیت کوین طی شبانه روز گذشته 33 میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن هم 381 میلیارد دلار است.

 

برای فعالان بازار ارزهای دیجیتال، شکسته شدن قیمت 20 هزار دلاری در بیت کوین بسیار اهمیت دارد و تا زمانی که قیمت به بالای 20 هزار دلار بازنگردد، نمی توان گفت که بازار روندی صعودی خواهد گرفت. گرچه فعلا قیمت فاصله زیادی با این نرخ ندارد اما باید قیمت بالای 20 هزار دلار تثبیت هم بشود.

 
 

 

جهش اتریوم

اتریوم امروز وضعیت بسیار بهتری نسبت به بیت کوین دارد. بزرگ ترین آلت کوین بازار با رشد بیش از 6.5 درصدی، در حدود قیمت 1670 دلار معامله می شود. در مقیاس هفتگی هم اتریوم رشد 5 درصدی دارد.

ارزش معاملات اتریوم طی شبانه روز گذشته بیش از 18 میلیارد دلار بوده که نسبت به روز گذشته 80 درصد رشد کرده است. ارزش بازار آن هم 203 میلیارد دلار است.

 

این روزها رویداد مهمی که اتریوم را تحت تاثیر قرار داده، به روز رسانی مرج آن است که هنوز مشخص نیست پس از وقوع این رویداد، قیمت اتریوم رشد خواهد کرد یا افت. در هر دو سمت ماجرا، تحلیلگرانی قرار دارند که برای اثبات نظر خود مسائل مختلفی را مطرح کرده اند اما فعلا باید تا زمان این رویداد صبر کرد و دید سخن کدام دسته از تحلیلگران درست بوده است.

وضعیت خوب آلت‌کوین ها

امروز آلت کوین ها متاثر از رشد کوچک بیت کوین و رشد 6 درصدی اتریوم، وضعیت خوبی دارند. در فهرست 50 ارز برتر بازار تنها لئو و اتم با افت کمتر از دو درصدی و مونرو با افت کمتر از نیم درصدی، رنگ قرمز دارند. مابقی آلت کوین ها سبز رنگ هستند و رشد کرده اند.

در فهرست نمادهای مثبت، اتریوم کلاسیک با رشد 25 درصدی، خریداران دیروز را سورپرایز کرده است. آوالانچ و نیر پروتکل هم رشد 8 درصدی دارند. تعداد زیادی از آلت کوین ها هم رشد بیش از 4 درصدی دارند که این موضوع، وضعیت خوب بازار امروز را نشان می دهد.

ارزش بازار در یک قدمی یک تریلیون دلار

ارزش بازار ارزهای دیجیتال با رشد 2.6 درصدی نسبت به دیروز، به رقم 997 میلیارد دلار رسیده و فاصله زیادی تا یک تریلیون دلاری شدن ندارد.

ارزش معاملات هم نسبت به دیروز 40 درصد رشد کرده و 71 میلیارد دلار است. ارزش معاملات دیفای 6 میلیارد دلار و ارزش معاملات استیبل کوین ها 65 میلیارد دلار بوده است.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها