کد خبر: ۸۹۸۲
۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۶
بیت کوین ثبات قیمتی نداشته و این موضوع کاملا معامله گران آن را سردرگم و مضطرب کرده است. اکنون قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 280 دلار کم شده و در محدوده 19 هزار و 948 دلاری قرار دارد.
به گزارش جدید پرس:

تصمیمات گوناگون فدرال رزرو برای کنترل تورم آمیکا باعث شده تا وضعیت دارایی‌های پرریسک مثل رمزارزها و بازار سهام کاملا نوسانی شود. اکنون برخی کارشناسان و معامله گران بازار رمزارزها معتقدند بالا رفتن ارزش دلار آمریکا در اثر تصمیم بانک مرکزی این کشور، باعث شده تا مجددا قیمت بیت کوین پایین کانال 20 هزار دلاری قرار بگیرد. همین اتفاق بار دیگر برخی کارشناسان و فعالان بازار ارز دیجیتال را فعال کرده و باعث شده تا انتظارات درباره تداوم کاهش قیمتی قوی‌تر شود.

به اعتقاد برخی تحلیلگران روند نزولی قیمت بیت کوین ادامه پیدا خواهد کرد و این رمزارز در محدوده 17 هزار و 800 دلار تا 18 هزار و 900 دلار نوسان پیدا خواهد کرد. یکی از مسائلی که باعث شده بعد از بالا رفتن ارز دلار، انتظارات درباره تداوم ریزش نرخ بیت کوین تقویت شود، خروج قابل توجه سرمایه از بازار ارزهای مجازی طی یک ماه گذشته است. البته همه سرمایه گذاران و فعالان بازار رمزارزها، نسبت به آینده قیمتی بیت کوین و چشم انداز بلندمدت آن نظر منفی ندارند. حتی گروهی معتقدند که 300 روز است که بیت کوین از قله قیمتی خود فاصله گرفته و به نظر تداوم این کاهش‌ها رو به پایان است.

نحوه معامله سریع در سایت اوکی اکسچنج

افرادی که در شرایط کنونی برای خرید و فروش بیت کوین یا دیگر رمزارزها عجله دارند می‌توانند به وبسایت اوکی اکسچنج مراجعه کرده و از گزینه تبادل سریع آن استفاده کنند. اشخاصی که از این گزینه بهره می‌برند، نیازی به انتظار برای قبول سفارش توسط یک مشتری دیگر ندارند و مستقیما با خود سایت معامله می‌کنند.

کارمزدهای این سایت به دلیل خدمات امنیتی ارائه شده و کاهش ریسک معاملاتی با دیگر سایت‌ها تفاوت دارد. البته هنگام خرید و فروش رمزارزها مقدار دقیق کارمزد در فاکتور برای کاربر نمایش داده می‌شود. لازم به ذکر است که بخشی از کارمزد معاملاتی پرداختی توسط کاربران به صندوق بیمه اوکی اکسچنج منتقل می‌شود تا در صورت ایجاد مشکلات پیش بینی نشده، دارایی کاربران کاملا حفظ شود و در واقع پشتیبانی به صورت کاملا صدرصدی صورت بگیرد.

 

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها