کد خبر: ۷۶۷۹
۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۴
خوش‌بینی به آینده بیت کوین و اتریوم؛ سرمایه‌گذاران آرام باشند
به گزارش جدید پرس:

 بنیانگذار اسکای‌بریج در پاسخ به سوالی در مورد اینکه آیا زمستان کریپتو به پایان رسیده است یا خیر، با استناد به داده‌های اقتصادی بهتر از حد انتظار مانند نرخ تورم و بیکاری که هفته گذشته منتشر شد، گفت:" مردم باید شرایط فعلی را ببینند."

 

وی در ادامه با اشاره به اینکه بسیاری از اهرم‌های اقتصادی خارج از سیستم ارزهای دیجیتال هستند؛ گفت:" بهبودی قوی در راه است و سرمایه‌گذاران کنار نکشند، با ترس خود مبارزه کنند، صبور بمانند و چشمشان به بلند مدت باشد."

بنیانگذار اسکای بریج گفت:" در دوره پاندمی کرونا نقدینگی زیادی به بازارها تزریق شد که منجر به تورم فعلی شد و از طرفی زنجیره تامین نیز در اثر این بیماری آسیب دید اما اگر به سال ۲۰۱۹ بازگردیم متوجه می‌شویم که در آن زمان نرخ تورم و بیکاری پایین بوده است و در حال حاضر نیز تنها ۶ تا ۱۲ ماه تا بازگشت به وضعیت اقتصادی مطلوب راه داریم."

استراحت کنید و منتظر جهش بیت‌کوین باشید/ پیش‌بینی قیمت ۳۰۰ هزار دلاری برای رهبر بازار رمزارز

وی خاطرنشان کرد که بزرگ‌ترین موقعیت‌های اسکای‌بریج در دو ارز دیجیتال بیت کوین و اتریوم است و این موسسه سرمایه‌گذاری سولانا را نیز تحت نظر قرار داده است.

در اوایل این ماه، اسکاراموچی گفت که ارزش بازار منصفانه بیت کوین ۴۰ هزار دلار و اتریوم ۲۸۰۰ دلار است. در ماه مارس، او پیش‌بینی‌های شرکتش مبنی بر اینکه بیت‌کوین تا پایان سال جاری به ۱۰۰ هزار دلار و بلندمدت به ۵۰۰ هزار دلار خواهد رسید، را دو برابر کرد.

اسکاراموچی مردم را از سرمایه‌گذاری بر اساس احساسات منصرف می‌کند و خاطرنشان می‌کند که پیامی که او می‌خواهد به سرمایه‌گذاران بفرستد این است که «آینده را ببینید».

اسکاراموچی در عین حال تاکید کرد: "ما در تلاشیم به مردم بگوییم، فقط استراحت کنید و آینده را ببینید و ما شاهد یک سناریوی بسیار خوش بینانه برای بیت کوین، اتریوم و سولانا طی ۱۲ تا ۲۴ ماه آینده هستیم."

 

 

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها