کد خبر: ۳۶۴۷
۰۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۱
در راستای مشارکت در صنعت NFT ها؛
فوتبالیست افسانه‌ای پرتغالی چندین مجموعه NFT را در سال منتشر می‌کند. این برنده ۵ توپ طلای طلا با مجموعه‌ای از مجموعه‌های NFT که به طور انحصاری بر روی پلتفرم رسمی NFT بایننس راه اندازی می‌شود، به بایننس می‌پیوندد تا تجربه‌ای بی نظیر را برای طرفداران فوتبال در سراسر جهان فراهم کند.
به گزارش جدید پرس:

کریستیانو رونالدو، فوتبالیست افسانه‌ای پرتغالی قصد دارد چندین مجموعه NFT را در سال جاری منتشر کند.

 

بایننس، ارائه‌دهنده زیرساخت‌های اکوسیستم بلاکچین و ارزهای دیجیتال، امروز اعلام کرد که یک همکاری انحصاری و چند ساله NFT را با کریستیانو رونالدو ، یکی از بهترین فوتبالیست‌هایی که تاکنون بازی کرده است، آغاز کرده است. از طریق این همکاری، بایننس یک کمپین جهانی راه اندازی خواهد کرد که هدف آن این است که طرفداران رونالدو با وب 3 با یک نقطه ورود قانع کننده به دنیای NFT ها آشنا شوند. در طول این توافق، کریستیانو رونالدو و بایننس مجموعه‌ای از مجموعه‌ها را برای فروش منحصراً در پلتفرم بایننس NFT ایجاد خواهند کرد. اولین مجموعه اواخر امسال منتشر خواهد شد و شامل طرح‌هایی خواهد بود که با همکاری رونالدو خلق شده‌اند.

کریستین رونالدو

 

بنیانگذار و مدیر عامل بایننس، CZ گفت: "کریستیانو رونالدو یکی از بهترین فوتبالیست‌های جهان است و از ورزش فراتر رفته و به یک شخصیت نمادی در صنایع مختلف تبدیل شده است. او یکی از اختصاصی ترین طرفداری‌ها و محبوبیت‌های جهان را با اصالت، استعداد و فعالیت‌های خیریه خود جمع آوری کرده است". چانگپنگ ژائو همچنین افزود: "ما بسیار هیجان زده هستیم که به هواداران رونالدو فرصت‌های تعامل منحصر به فردی را برای ارتباط با او و داشتن یک قطعه از تاریخ ورزش نمادین ارائه می‌دهیم".

 
 

در این باره، اسطوره فوتبال، رونالدو گفت: "رابطه من با هواداران برای من بسیار مهم است، بنابراین ایده ارائه تجربیات بی‌سابقه و دسترسی از طریق این پلتفرم NFT چیزی است که می‌خواستم بخشی از آن باشم". او افزود: "می‌دانم که طرفداران نیز مانند من از این مجموعه لذت خواهند برد".

مجموعه NFT کریستیانو رونالدو منحصراً در مجموعه Binance NFT در آدرس www.binance.com/en/nft/home  در دسترس خواهد بود .

درباره بایننس

بایننس، پیشروترین ارائه دهنده زیرساخت اکوسیستم بلاکچین و ارزهای دیجیتال با مجموعه محصولات مالی است که شامل بیشترین تبادل دارایی‌های دیجیتال از نظر حجم است. پلتفرم صرافی بایننس که میلیون‌ها نفر در سراسر جهان به آن اعتماد دارند، به افزایش آزادی پول برای کاربران اختصاص دارد و دارای مجموعه‌ای بی‌نظیر از محصولات و پیشنهادات رمزنگاری از جمله؛ تجارت و امور مالی، آموزش، داده‌ها و تحقیقات، کالاهای اجتماعی، سرمایه‌گذاری و رشد، تمرکززدایی، راه حل‌های زیرساختی و چندها مورد دیگر است.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها