کد خبر: ۱۳۲۲۷
۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۶
شرکت Omnicom به عنوان آژانس تبلیغاتی اپل و چند برند دیگر پیشنهاد کرد که تا تثبیت شرایط توییتر، نمایش تبلیغات در این پلتفرم متوقف شود.
به گزارش جدید پرس:

شرکت Omnicom به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین آژانس‌های تبلیغاتی دنیا که با برندهای مطرحی مثل اپل، مک‌دونالد و پپسی کار می‌کند، به مشتریان خود توصیه کرده است که فعلاً صرف هزینه برای تبلیغات در توییتر را متوقف کنند. این شرکت می‌گوید تا زمانی که وضعیت ایمنی و اعتمادپذیری در دوره مالکیت ایلان ماسک تضمین نشود، بهتر است از نمایش تبلیغات در این پلتفرم خودداری کرد.

براساس یادداشتی که با عنوان «نگرانی‌های مداوم در زمینه ایمنی برندها در توییتر» نوشته شده، Omnicom Media Group به مشتریان خود پیشنهاد کرده است که در کوتاه‌مدت فعالیت‌های خود را در این شبکه اجتماعی متوقف کنند. این شرکت به اتفاقاتی اشاره می‌کند که در چند روز اخیر در این پلتفرم افتاده و نمایش تبلیغات را با پیچیدگی‌های مهمی روبه‌رو کرده است.

این یادداشت به تعدیل نیروی گسترده در تیم‌های اعتمادپذیری و ایمنی، استعفای مدیران رده بالا و ظهور حساب‌های کاربری جعلی با تیک آبی، به‌عنوان بخشی از مهم‌ترین مشکلات فعلی این شبکه اجتماعی، اشاره کرده است. Omnicom می‌گوید شواهد حاکی از آن است که ریسک ایمنی برای مشتریان ما به سطحی رسیده که برای اکثر برندها غیرقابل قبول باشد.

توییتر باید مشکل تیم‌های خود را برطرف کند

این شرکت توصیه کرده است که تا زمان تضمین سازوکارهای ایمنی مناسب و تحت کنترل گرفتن شرایط، برندها از تبلیغ در این شبکه اجتماعی خودداری کنند. Omnicom می‌گوید آنها همین حالا به‌صورت رسمی از توییتر درخواست ارائه تضمین کرده‌اند، اما این شرکت ظاهراً به دلیل فقدان مدیران ارشد در بخش‌های مربوطه، نتوانسته پاسخ چنین درخواستی بدهد.

با توجه به این که بخش عمده درآمد توییتر از تبلیغات به دست می‌آید، مدیرعامل جدید این شرکت چندی پیش در بیانیه‌ای سعی کرده بود به مشتریان تبلیغات تضمین دهد که این شبکه اجتماعی به «جهنم‌دره‌ای برای آزادی بیان» تبدیل نخواهد شد. با این حال، به نظر می‌رسد که وضعیت فعلی این پلتفرم، سرویس‌های تبلیغاتی را از همکاری با این شرکت منصرف کرده است.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها