کد خبر: ۱۲۹۷۹
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۴
ایلان ماسک که پیش از خرید توییتر جنجال‌های بیشماری را به وجود آورده بود، حالا با خرید این کمپانی هم به جنجال‌سازی ادامه می‌دهد و می‌خواهد کارمندان اخراج شده را دوباره استخدام کند!
به گزارش جدید پرس:

بر هیچ کس پوشیده نبود که آمدن ایلان ماسک به توییتر، با حاشیه‌ها و تغییرات زیادی همراه است. یکی از بزرگ‌ترین حاشیه‌های توییتر پس از ورود ایلان ماسک، اخراج کارمندان و مدیران این شبکه اجتماعی بود. این اقدام ایلان ماسک مورد انتقاد بسیاری از کاربران و کارمندان توییتر قرار گرفت و حالا ایلان ماسک می‌خواهد کاربران توییتر را اخراج و دوباره استخدام کند.

ایلان ماسک کارمندان حیاتی ایلان ماسک را اخراج کرده است

ایلان ماسک بسیاری از کارمندان توییتر را اخراج کرده که برخی از آن‌ها جزو حیاتی‌ترین نیروهای این شرکت بوده‌اند. ظاهرا ایلان ماسک در زمان اخراج این نیروها اصلا به این موضوع دقت نکرده و حالا مجبور شده پنج نفر از آن‌ها را دوباره در شرکت توییتر استخدام کند.

با این که پیشنهاد بازگشت به یکی از بزرگ‌ترین شبکه‌های اجتماعی جهان پیشنهاد به شدت جذابی است اما ظاهرا یکی از کارمندانی که ایلان از آن‌ها خواسته بود به توییتر بازگردد، پیشنهاد او را قبول نکرده است. او باور دارد ایلان از آن‌ها سو استفاده کرده و ممکن است دوباره او را اخراج کند و علاقه‌ای به بازگشت به توییتر ندارد.

ایلان ماسک

ایلان ماسک تغییراتی بنیادی در توییتر اعمال کرده و می‌خواهد بسیاری از سیاست‌ها، سیستم‌ها و قابلیت‌های این شبکه اجتماعی را برای همیشه تغییر دهد. او بسیاری از کارمندان توییتر را نیز اخراج کرده و آن طور که خودش اعلام کرده، به خاطر این اخراج‌ها روزانه چهار میلیون دلار ضرر می‌دهد.

البته کارمندان این شرکت نیز با اخراج شدن کنار نیامده‌اند و بسیاری از آن‌ها تا به امروز از ایلان ماسک شکایت کرده‌اند. باید دید این اخراج‌ها در نهایت چه نتیجه‌ای برای توییتر و ایلان ماسک در پی خواهند داشت.

 

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها