کد خبر: ۹۸۵۵
۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۳
در این پست به ارتباط ماه تولد و عصبی بودن اشاره کردیم و گفتیم متولدین کدام ماه عصبی تر هستند. برای اطلاعات بیشتر تا انتهای متن با ما باشید.
به گزارش جدید پرس:

 شاید شما هم کنجکاو باشید که بدانید متولدین کدام ماه عصبی تر هستند. بدون شک، همه افراد در شرایط عصبی می‌شوند و با اضطراب روبرو هستند. این یک ویژگی انسانی و یک چیز بدیهی است که چنین احساسی داشته باشیم. اما برخی از افراد هستند که حتی در کوچکترین موقعیت‌ها عصبی می‌شوند.

طالع بینی از روی ماه تولد می تواند به ما در یافتن آن کمک کند. بله، بر اساس علامت ماه تولد خود می‌توانید بفهمید که چقدر عصبی هستید و چه زمانی عصبی می‌شوید. در اینجا لیستی ارائه کردیم که در آن می‌گوییم متولدین کدام ماه عصبی تر هستند. ادامه مطلب را بخوانید تا بدانید آیا شما یکی از این لیست هستید یا خیر.

متولدین خرداد ماه

متولد خرداد از سایر ماه ها عصبی تر است. خردادی ها یک کار را بر عهده می‌گیرند و سپس فکر می کنند که به اندازه کافی برای آن خوب نیستند. چه درست باشند و چه نادرست، آنها در بیشتر اوقات پتانسیل خود را دست کم می‌گیرند. این به دلیل تمایل به نشان دادن اینکه آنها واقعاً مسئول هستند است که گاهی اوقات کاری را انجام می دهند که ممکن است برای آنها خیلی بزرگ باشد. آنها دائماً نگران هستند که ممکن است کسی را ناامید کنند و این آنها را تبدیل به افراد عصبی می‌کند. اضطراب خرداد ماهی ها چیزی است که آنها را کمی بلاتکلیف می کند.

متولدین شهریور ماه

شهریوری‌ها برای اینکه عصبی و نگران شوند به دلیل نیاز ندارند. انرژی عصبی آنها ناشی از نگرانی تمام مدت است. هنگامی که بیکار می‌نشینند، شروع به تفکر در مورد مسائل عجیب و غریب می‌کنند و سپس ناگهان به فکر فرو می‌روند که آنها را به نگرانی بیش از حد سوق می دهد. این واقعیت که آنها امروز یک سریال جنایی را در اینترنت دیدند کافی است تا آنها را نگران ترس از قتل یا دزدی کند درست مثل همان چیزی که اخیراً در یک فیلم تماشا کرده‌اند. علاوه بر این، آنها کمال گرا هستند، به این معنی که می‌توانند به خوبی به خود فشار بیاورند تا کار بهتری انجام دهند و سپس اگر رسیدن به هدف دشوار به نظر می رسد عصبی می شوند.

متولدین اسفند ماه

متولدین اسفند، اغلب عصبی هستند زیرا  بین دو طرف شخصیت خود گیر کرده اند. از یک طرف، آنها به طور باورنکردنی در مورد خیلی چیزها می ترسند و مضطرب هستند (گاهی اوقات بیش از حد نامشخص است)، و از طرف دیگر، بیش از حد به مردم اعتماد دارید. ماهیت مفید آنها را به مردم نزدیک می کند اما نمی توانند بر عصبی بودن خود غلبه کنند.

آنها معتقدند که وقتی برای آرام کردن انرژی عصبی خود مشکل دارید، دیگران می توانند از شما مراقبت کنند. رفتار عصبی اسفند ماهی ها همیشه به شکلی که اضطراب را در هر موقعیت دیگری تشخیص می دهند، آشکار نیست. در حالی که متولدین اسفند ممکن است از بیرون آرام و خونسرد به نظر برسند، طوفانی از اضطراب در در آنها جریان دارد.

متولدین مهر ماه

متولدین مهر نیز در بین افراد عصبی نسبت به سایر ماه‌ها هستند و یکی دیگر از افراد با جریان شدید احساسات هستند. آنها یک تصمیم می‌گیرند و سپس در مورد آن عصبی می شوند. ترس از دوست نداشتن نیز ممکن است آنها را عصبی می کند. از ظاهر گرفته تا رفتار آنها عادت دارند دوبار به این موارد فکر کنند و اگر متوجه شوند که در چیزی اشتباه کرده اند عصبی می شوند.

وقتی صحبت از این است که متولدین کدام ماه عصبی تر هستند نمی‌توان مهر ماهی ها را ندیده گرفت، آنها دوست دارند محیطی راحت و دوستانه در اطراف داشته باشند و اگر این محیط وجود نداشته باشد باعث می شود در بین آن غریبه ها احساس عصبی کنند.

متولدین مهر هم مانند بسیاری از ماه های دیگر، تصمیم گیری سختی دارند. حتی پس از تصمیم گیری در مورد چیزی که چندان مهم نیست، آنها تمایل دارند که مجموعه ای از سناریوها را در ذهن خود بگذرانند و مطمئن شوند که همه چیز به آرامی پیش خواهد رفت.

متولدین تیر ماه

در مورد عصبی بودن تیر ماهی‌ها جای بحث زیادی وجود ندارد. بدخلقی تیر ماهی‌ها دیگر چیزی نیست که کسی را غافلگیر کند، اما این بدان معنا نیست که آنها هنوز هم تقریباً همیشه احساس بد خلقی می‌کنند. متولدین تیر سعی می‌کنند برخی از احساسات خود (مانند عصبی بودن) را با نشان دادن سایر احساسات (مانند احتیاط) پنهان کنند.

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها