کد خبر: ۱۶۸۰۰
۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰
شرکت Wuling هاچ بک الکتریکی جمع و جور Bingo را معرفی کرد. هاچ بک برقی چینی وولینگ بینگو گزینه‌ای بی‌کم و کاست برای شهرهایی مثل تهران است.
به گزارش جدید پرس:

شرکت سایک-جی ام-وولینگ اخیراً از هاچ بک کامپکت Bingo در چین پرده برداشت. هاچ بک برقی چینی وولینگ بینگو گزینه‌ای جمع و جور، مقرون به صرفه و فوق‌العاده کاربردی برای تردد داخل شهر است. در ادامه به مشخصات فنی، قیمت و تاریخ عرضه این خودرو جدید بازار چین نگاهی خواهیم داشت که محصول سرمایه‌گذاری مشترک جنرال موتروز، سایک موتور و وولینگ موتورز است.

معرفی وولینگ بینگو؛ هاچ بک مقرون به صرفه چینی با قوای برقی

خودرو Wuling Bingo طراحی سرراست ولی چشم‌نوازی به‌عنوان یک خودرو مینی چینی به‌همراه خطوط، تورفتگی‌ها و برآمدگی‌های نرم دارد. ضمن این، سقف مشکی یا سفید آن (بسته به نسخه) کمی چاشنی جذاب‌تری را به نمای بیرونی اضافه می‌کند تا حداقل کمی از سادگی آن کاسته شود. شکل و شمایل رینگ‌ها هم هماهنگ با طراحی بیرونی است.

5808214

هاچ بک وولینگ بینگو دارای ۳۹۵۰ میلی‌متر طول، ۱۷۰۸ میلی‌متر عرض و ۱۵۸۰ میلی‌متر ارتفاع به‌علاوه ۲۵۶۰ میلی‌متر فاصله بین دو محور است. این خودرو در چهار رنگ سفید، مشکی، سبز و صورتی عرضه می‌شود.

گذشته از نمای بیرونی هاچ بک چینی وولینگ بینگو، کابین آن از اشکالی دایره‌ای در مرکز داشبورد و بقیه قسمت‌ها برخوردار است که خط نمای بیرونی آن را دنبال می‌کنند. نسخه بالارده این خودرو برقی دو نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی با سیستم عامل LING OS را در بر می‌گیرد. ضمن اینکه با امکاناتی نظیر کنترل کشش، ورود بدون کلید، پارک خودکار، استارت از راه دور و کنترل پایداری الکترونیکی ارائه می‌شود. حتی در کنسل مرکزی آن می‌توان دایره چرخان برای دنده را دید.

مشخصات فنی هاچ بک الکتریکی Wuling Bingo

هاچ بک الکتریکی وولینگ بینگو پیکربندی یک موتوره دارد و در دو مدل در دسترس قرار می‌گیرد. یکی توانایی تولید ۴۰ اسب بخار قدرت و ۱۱۰ نیوتون متر گشتاور را دارد و انرژی خود را از یک باتری لیتیوم آهن فسفات ۱۷.۳ کیلووات ساعتی تامین می‌کند. مدل دیگر حدود ۷۰ اسب بخار قدرت و ۱۵۰ نیوتون متر گشتاور تولید می‌کند و باتری ۳۱.۹ کیلووات ساعتی برای آن در نظر گرفته شده است.

5808215

تاریخ عرضه و قیمت هاچ بک برقی چینی وولینگ بینگو

این محصول جدید سایک-جی ام-وولینگ یا SGMW در انتهای ماه مارس (اسفند تا فروردین پیش رو) به عرضه می‌رسد. بنا به گفته مدیر محصول وولینگ بینگو، این خودرو الکتریکی جدید قیمتی بین ۷۰ هزار تا ۱۰۰ هزار یوان (۱۰ هزار و ۳۰۰ تا ۱۴ هزار و ۷۰۰ دلار) خواهد داشت.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها