کد خبر: ۱۶۴۱۵
۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۹
همیشه بازیکنان بزرگ فوتبال نمی توانند در تیم جدید خود بدرخشند و عملکردشان ناامید کننده است.
به گزارش جدید پرس:

 فصل نقل و انتقالات فرصت خوبی است تا تیم های فوتبال خود را تقویت کنند. باشگاه های بزرگ معمولا دنبال ستاره ها هستند و تمام تلاش خود را می کنند تا با آن ها قرارداد امضا کنند. با این حال برخی از آن ها نمی توانند در تیم جدید خود بدرخشند و بازی های ضعیفی از خود به نمایش می گذارند. در ادامه به مهمترین انتقال های ناامیدکننده تاریخ فوتبال اشاره می شود.  

روبینیو

 

جنجال های جهان ورزشبازیکن برزیلی در سانتوس درخشید و رئال مادرید برای امضای قرارداد با او ۲۴ میلیون یورو هزینه کرد. روبینیو در نخستین فصل بازی های خوبی از خود به نمایش گذاشت اما در ادامه نتوانست بهترین عملکردش را ارائه دهد و به منچسترسیتی رفت. او نخستین خرید بزرگ  باشگاه انگلیسی لقب گرفت و ۴۳ میلیون یورو برای این تیم هزینه برداشت. روبینیو در سیتی هم موفق نبود و به صورت قرضی برای سانتوس بازی کرد. یک فصل بعد با قراردادی به ارزش ۱۸ میلیون یورو به میلان پیوست اما در آن جا هم اوضاع فرقی نکرد. 

ایبراهیموویچ

 

جنجال های جهان ورزش

مهاجم سوئدی در سال ۲۰۰۹ با قراردادی به ارزش ۶۶ میلیون یورو به بارسلونا پیوست و گرانترین انتقال تاریخ باشگاه کاتالانی لقب گرفت. زلاتان در روزهای اوج خود به سر می برد و هواداران آبی اناری ها از حضور این بازیکن در تیمشان خشنود شدند اما پپ گواردیولا و ایبراهیموویچ هرگز نتوانستند همدیگر را بفهمند و این موضوع موجب شد ستاره سوئدی به صورت قرضی به میلان بپیوندد. 

کاکا 

جنجال های جهان ورزش

هافبک برزیلی یکی از کهکشانی های دوران ریاست فلورنتینو پرس در سال ۲۰۰۹ بود که با قراردادی به ارزش ۶۵ میلیون یورو به سفیدپوشان پیوست و میلان را ترک کرد. کاکا چهار فصل هافبک رئال مادرید بود اما هرگز احساس راحتی نکرد. سطح عملکردش خیلی پایین آمد و بارها مصدوم شد. او در سال ۲۰۱۳ به عنوان بازیکن آزاد به میلان برگشت. 

 
فالکائو 

جنجال های جهان ورزش

بازیکن کلمبیایی پس از دو فصل درخشان با اتلتیکومادرید به موناکو پیوست. ارزش قرارداد رادامل فالکائو  ۴۵ میلیون یورو بود و تیم فرانسوی هر فصل ۱۴ میلیون یورو به این بازیکن می داد. با این حال  مصدومیت زانو منجر شد فالکائو نتواند بازی های مورد نظرش را به نمایش بگذارد و به صورت قرضی به منچستریونایتد پیوست. سپس به چلسی رفت. 

شوچنکو 

جنجال های جهان ورزش

آندری شوچنکو در میلان تاریخ سازی کرد و به همین خاطر چلسی در سال ۲۰۰۶ برای انتقالش ۴۵ میلیون یورو هزینه کرد. مهاجم اوکراینی دو فصل بد را در لندن سپری کرد و به صورت قرضی به میلان بازگشت. 

کاسانو

 

 

مهاجم ایتالیایی به عنوان یک بازیکن برجسته به رئال مادرید پیوست اما در یک سال و نیم حضورش در این تیم تمرکزش روی هر چیزی بود جز فوتبال. آنتونیو کاسانو به ایتالیا برگشت و کمی بعد اعتراف کرد در اسپانیا تنها به خوردن مشغول بود و با زنان زیادی رابطه داشت. 

ورون 

جنجال های جهان ورزش

بازیکن آرژانتینی پس از حضور در تیم های مختلف ایتالیایی در سال ۲۰۰۱ با قراردای به ارزش ۴۲.۵ میلیون یورو به منچستریونایتد پیوست تا گرانترین انتقال تاریخ باشگاه انگلیسی به ثبت برسد. خوان سباستین ورون دو فصل برای شیاطین سرخ بازی کرد و سپس در سال ۲۰۰۳ با قراردادی به ارزش ۲۲.۵ میلیون یورو به چلسی پیوست. 

 

کوتینیو

جنجال های جهان ورزش

یکی از ناامیدکننده ترین انتقال های تاریخ در سال های اخیر کوتینیو بود‌. بازیکن برزیلی به عنوان یک ستاره به بارسلونا پیوست اما هرگز نتوانست عملکرد خوبی از خود بر جای بگذارد. 

آنلکا 

جنجال های جهان ورزش

مهاجم فرانسوی در سال ۱۹۹۹ با رئال مادرید قرارداد امضا کرد که ۳۳ میلیون یورو ارزش داشت. پس از یک  فصل ناموفق با قراردادی ۳۳ میلیون یورویی به پاریس سن ژرمن برگشت. نیکلاس آنلکا در ژانویه ۲۰۰۲ به صورت قرضی به لیورپول رفت و در پایان فصل با قراردادی ۲۰ میلیون یورویی به منچسترسیتی پیوست. 

بالوتلی 

 

جنجال های جهان ورزش

مهاجم ایتالیایی تقریبا در همه تیم هایی که حضور داشت ناامید کننده عمل کرد اما در لیورپول بدترین عملکرد را داشت. تیم انگلیسی در سال ۲۰۱۴ برای امضای قرارداد با ماریو بالوتلی ۲۰ میلیون یورو هزینه کرد. با این حال پس از یک فصل به خاطر رسوایی های غیرورزشی و سطح پایین عملکردش لیورپول را ترک کرد و به میلان بازگشت. 

وودگیت

جنجال های جهان ورزش

مدافع انگلیسی در آگوست ۲۰۰۴ نیوکاسل را ترک کرد و با قراردادی ۲۲ میلیون یورویی به رئال مادرید رفت. پیشرفت جاناتان وودگیت به عنوان یک فوتبالیست خوب بود اما مشکل بزرگش آسیب دیدگی های پیاپی بود. مشکلات جسمانی اجازه ندادند در نخستین فصل بازی کند و در دومین فصل تنها ۱۲ بار به میدان رفت. 

کوادرادو 
 

جنجال های جهان ورزش

بازیکن کلمبیایی ۳۰ میلیون یورو برای چلسی هزینه برداشت و ششمین قرارداد گرنقیمت تاریخ باشگاه لقب گرفت. با این حال تنها شش ماه در تیم انگلیسی حضور داشت و به سری آ برگشت. این بار به صورت قرضی برای یوونتوس بازی کرد و هنوز هم با پیراهن تیم تورینی به میدان می رود. 

مندیتا 

جنجال های جهان ورزش

بازیکن اسپانیایی در سال ۲۰۰۱ والنسیا را ترک کرد و با قراردادی به ارزش ۴۱.۶ میلیون یورو به لاتزیو پیوست. بازی گایسکا مندیتا افت کرد و هرگز نتوانست آن بازیکن سابق شود. باشگاه ایتالیایی یک سال بعد او را به صورت قرضی به بارسلونا فرستاد. 

 

فیلیپه لوییس 

جنجال های جهان ورزش

عملکرد درخشان مدافع برزیلی در اتلتیکومادرید موجب شد چلسی ژوزه مورینیو ۲۵ میلیون یورو برای این بازیکن هزینه کند. با این حال یک فصل بعد به روخی بلانکو بازگشت. فیلیپه لوییس تنها ۹ بار برای چلسی به میدان رفت و هرگز نتوانست با لیگ برتر سازگاری پیدا کند. 

آمونیکه 

جنجال های جهان ورزش

بازیکن نیجریه ای در چهار فصل تنها ۱۹ بار برای بارسلونا به میدان رفت. امانوئل آمونیکه با قراردادی ۳ میلیون یورویی به تیم کاتالانی پیوست اما یک مصدومیت شدید موجب شد مدت ها از میادین دور بماند. در نهایت در سال ۲۰۰۰ آبی اناری ها را ترک کرد. 

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها