کد خبر: ۱۰۴۸۹
۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱
چند وقت پیش بود که با وقوع یک سرقت خشن از زنی جوان در شمال تهران موضوع رسیدگی به این پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره پنجم قرار گرفت.
به گزارش جدید پرس:

یک دقیقه زمان لازم بود تا بتواند سناریوی یکی از ترسناک‌ترین سرقت‌های پایتخت را اجرا کند. دو هفته تمام با همدستش تمرین‌کرد تا توانست در عرض ۶۰ ثانیه از موتور پیاده شود، گردن طعمه‌اش را از پشت بگیرد، او را تا مرز خفه‌شدن پیش ببرد و درنهایت کیف و وسایلش را سرقت کند

کلیپ یکی از سرقت‌های خشنش، در فضای مجازی دست‌به‌دست چرخید. زمانی که گردن یک خانم دکتر دندانپزشک را گرفت، او بیهوش روی زمین افتاد و این دزد حرفه‌ای هم کیفش را سرقت کرد. انتشار فیلم این زورگیری خشن در فضای مجازی مردم را تحت تاثیر قرار داده و باعث ناراحتی شهروندان شده بود. حالا این سارق حرفه‌ای به همراه همدستش دستگیر شده و ماجرای دزدی‌هایش را روایت می‌کند. سارقی که عاشق ورزش و دونده بسیار خوبی است.

 

چند وقت پیش بود که با وقوع یک سرقت خشن از زنی جوان در شمال تهران موضوع رسیدگی به این پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره پنجم قرار گرفت. فیلم این زورگیری پس از انتشار در فضای مجازی موجب ناراحتی شهروندان شده بود. در تحقیقات ابتدایی کارآگاهان مشخص شد زن جوانی هنگامی که قصد داشت به خانه خود برود، از سوی دو زورگیر موتورسوار با ضرب‌وشتم هدف سرقت خشن قرار می‌گیرد.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها