کد خبر: ۱۰۳۴۹
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵
دنیا جهانبخت یکی از چهره های معروف اینستاگرام که بعد از جدایی از مهراد جم هم اکنون در لندن همراه با فرزندش زندگی می کند تصاویری از زمانی که وی در ایران بود منتشر کرد.
به گزارش جدید پرس:

 دنیا جهانبخت یکی از چهره های معروف اینستاگرام که بعد از جدایی از مهراد جم هم اکنون در لندن همراه با فرزندش زندگی می کند تصاویری از زمانی که وی در ایران بود منتشر کرد.

 
 
 

   

 
 

 

 

“دنیا جهانبتخت” آبروی آقای سوپر استار را برد!

امین فردین گزارشگر اخراجی رادیو و تلویزیون که این روزها در آلمان زندگی می کند با دنیا جهانبخت مدل ایرانی مقیم لندن گفت و گو کرد و از او پرسید که آیا هیچ یک از بازیگران داخلی ایرانی به او پیشنهاد دوستی داده اند؟ و دنیا جهانبخت پاسخ داد محمدرضا گلزار یکی از کسانی بود که به او پیشنهاد دوستی داد اما جواب او را نداده است! در ادامه صحبت های عجیب دنیا جهانبخت را بشنوید.

 
نمایشگر ویدیو
 
 
 
00:00
 
00:52
 
 

دنیا جهانبخت مدل و یکی از شاخ های اینستاگرام است که زاده ۳۰ آبان سال ۱۳۶۸ در شهر تهران است. او لیسانس رشته گرافیک از دانشگاه آزاد دارد.

 

او در یک خانواده ۴ نفره زندگی می کند و پدر او فوت کرده است. هم اکنون در لندن به همراه فرزندش زندگی می کند. او بعد از پایان یافت تحصلاتش به همراه خانواده به استانبول ترکیه مهاجرت کرد.

او ابتدا از فیسبوک شروع کرد و به چهره ای معروف تبدیل شد. در سن ۱۸ سالگی عکس های خود را در اینستاگرام منتشر کرد که باعث شد بسیار معروف شود و دنبال کنندگانش روز به روز بیشتر شوند. سپس پیج ایسنتاگرام را راه انداخت و هم اکنون فالوئرهای میلیونی دارد. او با ابراز علاقه به ساسی مانکن و گریه کردن مقابل دوربین بسیار جنجالی شد. او مدام به ساسی مانکن ابراز علاقه می کرد ولی این عشق یک طرفه بود و ساسی اصلا حواب دنیا جهانبخت را نمی داد تا اینکه او کلیپی از خفه کردن خودش را منتشر کرد که ابعاد این ماجرا بزرگ تر شد وباعث شد که او بیشتر از قبل دیده شود. بعد از مدتی او با طلا گلزار مدلی که ساکن دبی است و گویا با ساسی مانکن رابطه دارد، وارد بحث شد و این ماجرا هم برای کاربران بسیار جالب بود.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها