کد خبر: ۲۵۹۹۴
۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۹
برخی از کاربران توییت خبر از توقیف فیلم سینمایی «کت چرمی» به علت تطبیق موضوع این فیلم با ماجرای الکس داده‌اند. این فیلم که در جشنواره فیلم فجر گذشته برای اولین نمایش داده شده، روایتی از باند قاچاق دختران ایرانی در مهمانی‌هایی به همین نام است.
به گزارش جدید پرس:

از جمله فیلم‌هایی که گفته می‌شود در میان آثار جدید به اکران سینمایی اضافه خواهد شد کت چرمی به کارگردانی حسین میرزامحمدی است.

فیلمی با بازی جواد عزتی که سال گذشته در جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد.

کت چرمی فضایی اجتماعی دارد و یک درام معمایی است که در موضوعات خرد به دختران آسیب دیده می پردازد. چندی پیش شهروز سخنوری با نام مستعار الکس که مشهور به قاچاق انسان بود اعدام شد.

در چند روز اخیر مقایسه‌هایی بین مضامین کت چرمی و ماجرای الکس در فضای مجازی صورت گرفته است.

برخی از کاربران در توییتر نیز با این قیاس از سنگ‌اندازی‌هایی برای فیلم سخن گفته‌اند و اینکه ممکن است فیلم به توقیف برسد.‌

یکی از کاربران نوشته است «چیه داستان توقیف فیلم کت چرمی؟ میگن مربوط به همین دختران قربانیه که تو مهمونی کت چرمی الکس می‌رفتن و اونا رو به دوبی قاچاق می‌کرد! »

یا کاربر دیگری نوشته است «دلم می‌خواد کت چرمی و تو سینما ببینم. شنیدم قصه مهمونی کت چرمی و خرید دخترای ایرانی به عنوان جاسازی مواده»

از دیگر بازیگران کت چرمی سارا حاتمی، عباس جمشیدی‌فر، رویا تیموریان، ستاره پسیانی و صابر ابر است.

چندی پیش نیز عباس جمشیدی‌فر با اشاره به چالش‌های فیلم شیشلیک که فضای یک کمدی اجتماعی را دارد چند سال است در توقیف است اظهار امیدواری کرد که کت چرمی به چنین معضلاتی از جنس ممیزی‌های شیشلیک برخورد.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها