کد خبر: ۲۵۷۷۶
۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۰
جامعه صهیونیستی نسبت به تهدیدهای امروز ارکان رژیم صهیونیستی علیه ایران واکنش منفی داشت و در اولین بازخورد، شیکل در مقابل دلار آمریکا در بازار تل‌آویو سقوط کرد.
به گزارش جدید پرس:

در تهدیدها و لفاظی‌های نخست وزیر رژیم صهیونیستی و دیگر ارکان این رژیم علیه ایران، حتی برای جامعه صهیونیست را هم باور پذیر نبود و از اینرو باعث شد تا واکنش معکوسی به آن نشان داده و واحد پول این رژیم در مقابل دلار سقوط چند پله‌ای را تجربه کرد.

روزنامه یدیعوت احرانوت در گزارشی در این رابطه نوشت در پی تهدیدهای ارکان (رژیم) اسرائیل علیه ایران باعث سقوط شیکل در مقابل دلار شده است.

به نوشته این رسانه عبری زبان، دلار آمریکا که صبح امروز 3.66 شیکل بود بعد از اظهارات مسئولین اسرائیلی علیه ایران به 3.7 شیکل رسید.

در ادامه این گزارش آمده است، بازار به سخنان هرتسی هالیوی رئیس ستاد ارتش در رابطه با احتمال اقدام نظامی علیه ایران، واکنش منفی داشته و قیمت دلار در بازار بالا رفته است.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی هم امروز سه شنبه پس از بازدید از سرویس اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی ادعا کرده بود که ما با فاصله زیادی از دشمنان خود جلوتریم.

روزنامه معاریو در پایگاه اطلاع رسانی خود در این رابطه نوشت: نتانیاهو در بازدید خود از سرویس اطلاعات نظامی گزارش مفصلی از تلاش‌های صورت گرفته در جبهه‌های مختلف برای مقابله با خطر ایران دریافت کرد.

شبکه سراسری رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی کان هم در خبری اعلام کرد، کابینه امنیتی اسرائیل امروز برای دریافت توضیحاتی از نخست وزیر در رابطه با دلایل اظهاراتش در مورد حزب الله و  ایران و تکرار این ادعاها توسط وزیر جنگ و رئیس ستاد ارتش تشکیل جلسه می‌دهد.

گفتنی است کابینه رژیم صهیونیستی ماه هاست که در بحران شدیدی قرار گرفته و از چندی پیش نیز مسئله سقوط مجدد این کابینه در رسانه‌های این رژیم مطرح می‌شود، این بحران بعد از شکست ارتش رژیم صهیونیستی در جنگ با یک گروه کوچک فلسطینی در سطح جنبش جهاد اسلامی فلسطین شدت بیشتری به خود گرفته است.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها