کد خبر: ۲۵۶۸۲
۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰
منچسترسیتی شب گذشته جشن قهرمانی لیگ انگلیس را برگزار کرد که بازیکنان گواردیولا، پیروزی را در چمن اتحاد به همراه زوج ها و فرزندان خود جشن گرفتند.
به گزارش جدید پرس:

 جشن قهرمانی منچستری ها ساعاتی پس از بازی در یک باشگاه شبانه در شهر منچستر ادامه پیدا کرد که ارلینگ هالند ستاره نروژی نیز در مراسم حضور پیدا کرد. نکته عجیب این بود که هالند یک لباس خواب آبی آسمانی را برای حضور در این مراسم انتخاب کرده بود!

در حقیقت جشن بازیکنان سیتی درون چمن، در رختکن در حالی ادامه پیدا کرد که بازیکنان و کادر فنی با هم پیتزا می خوردند و جشن می گرفتند. بعد از آن اعضای تیم به یک باشگاه شبانه مشهور در شهر منچستر رفتند تا جشان را ادامه بدهند.

عکس | بچه غول با لباس خواب در جشن قهرمانی

تیپ عجیب هالند بیش از بقیه مورد توجه قرار گرفت چرا که یک لباس خواب را انتخاب کرده بود. البته تیپ نامزدش ایزابل جانسون هم آبی رنگ بود اما به مراتب شیک تر از او بود. هالند از دوران حضورش در دورتموند با نامزد کنونی خود آشنا شده است. آنها از طریق دوست مشترکشان "بایرون" با هم آشنا شده اند.

عکس | بچه غول با لباس خواب در جشن قهرمانی

در این جشن علاوه بر هالند ستارگان دیگری نظیر دی بروینه، کایل واکر، فیل فودن، جان استونز، ریاض محرز، برناردو سیلوا و زوج هایشان نیز حضور داشتند تا مراسمی مجلل برای آنها برگزار شود.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها