کد خبر: ۲۵۴۵۶
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۰
مهاجم تیم فوتبال استقلال در حالی در جایگاه دوم بهترین گلزنان بیست‌ودومین دوره لیگ برتر ایستاد که شانس رسیدن به جایگاه نخست را داشت.
به گزارش جدید پرس:

بیست‌ودومین دوره لیگ برتر فوتبال در حالی با قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس به پایان رسید که شهریار مغانلو مهاجم سپاهان اصفهان با 13 گل زده آقای گل شد. پس از او، مهدی قایدی از استقلال با 12 گل در جایگاه دوم ایستاد و رضا اسدی مهاجم تراکتور رده سوم را به خود اختصاص داد.

قایدی در نیم‌فصل اول شرایط مطلوبی نداشت، اما در نیم‌فصل دوم یکی از ارکان تیمش محسوب می‌شد و عملکرد تحسین‌برانگیزی داشت، اما این بازیکن جوان خیلی راحت عنوان آقای گلی مشترک با مغانلو را از دست داد. استقلال در هفته بیست‌وششم لیگ برتر در شرایطی که با نتیجه 5 بر یک از هوادار پیش بود صاحب ضربه پنالتی شد. قایدی پشت ضربه پنالتی ایستاد و در این لحظه هواداران استقلال از مهاجم تیم‌شان خواستند پنالتی را به سیدحسین حسینی دروازه‌بان آبی‌پوشان بدهد.

قایدی با خنده و البته در تصمیمی احساسی به درخواست هواداران پاسخ مثبت داد و ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی آبی‌پوشان نیز «اوکی» داد تا سنگربان آبی‌ها پنالتی را بزند. اگر چه حسینی موفق به گلزنی شد تا نامش در تاریخ به‌عنوان زننده گل ثبت شود، ولی اگر قایدی موفق به زدن ضربه پنالتی شده بود اکنون با شهریار مغانلو می‌توانست عنوان مشترک آقای گلی را به دست بیاورد.

فوتبال , تیم فوتبال استقلال , مهدی قایدی ,

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها