کد خبر: ۲۵۳۹۳
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۰
مهدی قایدی در پایان بازی با تراکتور توپ بازی را به سبب هت تریک با خود به رختکن برد و از هم تیمی هایش خواست آنرا امضاء کنند تا به یادگار به خانه ببرد.
به گزارش جدید پرس:

مهدی قایدی با ۳ گلی که به تیم تراکتور زد شمار گل‌های خود را به عدد ۱۱ رساند و برای کسب عنوان آقای گلی بازی‌ها تنها یک گل فاصله داشت و در نهایت این عنوان به شهریار مغانلو رسید که با گل‌زنی به تیم مس کرمان شمار گل‌هایش به عدد ۱۲ رسید.

مهدی قایدی در پایان بازی و در مصاحبه‌ای که با خبرنگاران داشت گفت او و هم‌تیمی‌هایش حالا برای قهرمانی در جام حذفی تلاش خواهند کرد. هم‌چنین گفته می‌شود او در رختکن تیم و در پایان بازی از هم‌تیمی‌هایش به خاطر کمک به او در کسب عنوان بهترین گل‌زن استقلال در فصل جاری تشکر کرد و گفت: تک‌تک‌تون در گل‌هایی که من در این فصل زدم نقش داشتید و از همه تشکر می‌کنم و اگر در صحنه‌هایی به خاطر این‌که خودم گل بزنم، خودخواهی کردم من را ببخشید.

 

برخی می گویند مهدی قایدی به نوعی در رختکن استقلال با هم‌تیمی‌هایش خداحافظی کرده است و می‌خواست توپ بازی را با امضای هم‌تیمی‌هایش به یادگار به خانه ببرد. مهدی قایدی به سبب نمایشی که این فصل در ترکیب تیم آبی داشت، دوباره مورد توجه تیم‌های اماراتی قرار گرفته و شاید شباب الاهلی این بازیکن را برگرداند یا شاید هم او را به یک تیم اماراتی قرض دهد.

حجت کریمی، سرپرست باشگاه استقلال در سفر به امارات و در گفت‌وگو با مدیران شباب الاهلی نظر مدیران این باشگاه را برای بخشش جریمه مهدی قایدی جلب کرد اما زمانی که درخواست ادامه حضور این بازیکن در ترکیب تیم استقلال را مطرح کرد، همتای او در تیم اماراتی خواست که باشگاه استقلال دست نگه دارد چرا که ممکن است تصمیمات جدیدی برای مهدی قایدی در پایان فصل جاری اتخاذ شود.

شاید مهدی قایدی در پایان فصل جاری با قهرمانی در جام حذفی با خاطره‌ای خوب تیم آبی را ترک کند.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها