کد خبر: ۲۵۳۸۹
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۰
هواوی از تبلت اندرویدی جدید خود با نام میت پد ایر رونمایی کرد. هواوی MatePad Air تراشه‌ای قدرتمند را در دل بدنه‌ای باریک جا داده است و قیمت مناسبی نیز دارد.
به گزارش جدید پرس:

اگرچه تمایل به خرید محصولات هواوی در ایران و بسیاری از نقاط جهان با افت قابل ملاحظه‌ای همراه شده است، اما این برند چینی همچنان به عرضه گجت‌های جدید ادامه می‌دهد. در جدیدترین مورد نیز شاهد تبلت هواوی میت پد ایر هستیم که حداقل می‌تواند در بازار چین موفق ظاهر شود.

مشخصات فنی و قیمت تبلت هواوی میت پد ایر

هواوی میت پد ایر

هواوی MatePad Air از یک نمایشگر ۱۱.۵ اینچی با رزولوشن ۲۸۸۰ در ۱۸۴۰ پیکسل بهره می‌برد. بدین‌ترتیب شاهد تراکم ۲۷۰ پیکسل در اینچ هستیم که برای یک تبلت بد نیست. هواوی حاشیه‌های نمایشگر را نیز تا حد زیادی کاهش داده است تا شاهد نسبت صفحه به بدنه ۸۷ درصد باشیم. نرخ تازه‌سازی نیز بین ۳۰ تا ۱۴۴ هرتز متغیر خواهد بود تا هم انرژی زیادی مصرف نشود و هم کاربران محتوا را در روان‌ترین حالت ممکن تماشا کنند.

هواوی میت پد ایر

انرژی مورد نیاز تبلت جدید هواوی توسط یک باتری ۸۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود. شما می‌توانید این باتری را با شارژر ۴۰ وات شارژ کنید. از هواوی در این بخش انتظار بیشتری داشتیم. هواوی میت پد ایر با دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی همراه شده است که بیشتر برای استفاده در جلسات کاری و تماس‌های تصویری کارایی دارند.شرکت سازنده برای انتقال هرچه بهتر صدا نیز ۴ اسپیکر و ۴ میکروفون را برای این تبلت در نظر گرفته است.

متاسفانه در بخش پرازنده شاهد حضور اسنپدراگون ۸۸۸ هستیم. این تراشه از هسته‌های کورتکس X۱، کورتکس A۷۸ و کورتکس A۵۵ بهره می‌برد و با پردازشگر گرافیکی آدرنو ۶۶۰ همراه شده است. این ترکیب چند سال پیش بهترین گزینه ممکن برای علاقه‌مندان به‌دنیای اندروید بود و می‌توانست سنگین‌ترین بازی‌ها و برنامه‌ها را به‌راحتی اجرا کند. هرچند که حالا قدیمی جلوه می‌کند. البته هواوی تلاش کرده است با انتخاب برچسب قیمتی مناسب این مورد را جبران کند.

هواوی میت پد ایر

هواوی میت پد ایر در نسخه مجهز به ۸ گیگ رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی ۴۱۲ دلار قیمت دارد و برای خرید نسخه مجهز به ۱۲ گیگ رم و ۵۱۲ گیگ حافظه نیز باید ۶۳۹ دلار هزینه کنید. غول چینی برای این تبلت یک قلم استایلوس و کیبورد نیز در نظر گرفته است که می‌توانید به‌صورت جداگانه تهیه کنید.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها