کد خبر: ۲۵۳۸۸
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰
اپل از هدفون بی سیم بیتس استودیو بادز پلاس رونمایی کرد. هدفون جدید Beats طراحی زیبایی دارد و با تغییرات سخت‌افزاری قابل ملاحظه کیفیت صدای بسیار بهتری را ارائه می‌دهد.
به گزارش جدید پرس:

پیشتر اپل هدفون بی سیم بیتس استودیو بادز را عرضه کرده بود و حالا نوبت به معرفی نسل جدید آن رسیده است. شاید Beats Studio Buds Plus از نظر ظاهری تفاوتی با نسل گذشته نکرده باشد؛ اما شرکت سازنده تمام تلاش خود را به‌کار گرفته است تا با افزودن قابلیت‌های جدید، آن را بسیار بهتر جلوه دهد.

بیتس استودیو بادز پلاس؛ عمر باتری بیشتر، صدای بهتر، کیفیت بالاتر

بیتس استودیو بادز پلاس

اپل ایرفون جدید خود را در یک نسخه شفاف نیز عرضه خواهد کرد. طرحی که شاید شما را یاد ایرفون‌ها و یا گوشی‌ شرکت ناتینگ بیندازد. البته قطعا افرادی هستند که طراحی شفاف را نمی‌پسندند و اپل برای آنها دو مدل کرم و مشکی مات را تدارک دیده است. بیتس در اعلامیه معرفی استودیو بادز پلاس تاکید کرد که ۹۵ درصد از قطعات داخلی این گجت جدید هستند. به‌عنوان مثال میکروفون‌ها تا ۳ برابر بزرگتر شده‌اند و درگاه میکروفون نیز بازطراحی شده تا شاهد بهبود کیفیت صدا باشیم.

همانند نسل گذشته، هدفون بی سیم بیتس استودیو +Buds با تاییدیه IPX۴ همراه شده است که یعنی در برابر نفوذ عرق و قطرات آب مقاوم است و ورزشکاران می‌توانند با خیال راحت از آن در هنگام تمرین استفاده کنند. اپل همچنین سری‌های بسیار کوچکی را نیز ارائه کرده است تا در کنار مدل‌های کوچک، متوسط و بزرگ پیشین قرار گرفته و هدفون جدید را برای طیف گسترده‌تری از گوش‌ها مناسب سازند.

بیتس استودیو بادز پلاس

در مدل‌های پیشین دکمه b روی ایرباد کاربردهای مختلفی داشت. اکنون اپل آنها را طوری بازطراحی کرده که میزان تماس‌های تصادفی کاهش یابند و همچنین کاربر هنگام کار با آن حس بهتری دریافت کند. طبیعتا این دکمه هنوز امکان کنترل مدیا را فراهم می‌کند. به‌نحوی که با یک بار ضربه فایل در حال پخش متوقف می‌شود، با دو بار ضربه جلو می‌رود و با سه‌بار ضربه به‌عقب خواهد رفت.

کاربران همچنین می‌توانند با نگه داشتن دست خود روی دکمه b بین حالت‌های حذف نویز فعال و صدای شفاف جابه‌جا شوند. البته شما می‌توانید این حالت را برای فعال کردن دستیار صوتی اپل یا تنظیم صدا نیز شخصی‌سازی کنید. بنابر انتخاب کاربر، با یک یا دو ضربه نیز می‌توان به تماس پایان داد.

علاوه بر موارد اشاره شده، هدفون بی سیم بیتس استودیو بادز پلاس از صدای فضایی در اپل موزیک نیز پشتیبانی می‌کند. هرچند که از قابلیت صدای فراگیر متفاوت بیتس فیت پرو و برخی از مدل‌های ایرپادز خبری نیست. جالب اینجاست که اپل از تراشه‌های H۱ یا H۲ خود در این محصول استفاده نکرده است و در عوض شاهد حضور نسل دوم پلتفرم اختصاصی بیتس هستیم.

بیتس استودیو بادز پلاس

البته این پتلفرم نیز می‌تواند بسیاری از ویژگی‌های اختصاصی چیپ‌های اپل همچون Hey Siri، امکان تغییر خودکار دستگاه از طریق آیکلاد و Find My را ارائه دهد. همچنین این گجت با ارائه قابلیت‌هایی همچون پشتیبانی از Find My Device، جفت‌شدن با یک تماس و جفت شدن خودکار با تمامی دستگاه‌های متصل به یک اکانت گوگل برای دستگاه‌های اندرویدی نیز مناسب است.

اپل ادعا می‌کند که بیتس استودیو بادز پلاس نسبت به نسل قبل تا دو برابر از نظر حالت صدای شفاف و ۱.۶ برابر از نظر عملکرد حذف نویز فعال بهبود یافته است. این گجت همچنین می‌تواند ایرادات صوتی ایجاد شده به‌خاطر استفاده از این دو حالت را هم تصحیح کند. در واقع یک میکروفون جانبی و فیلتر ثانویه داده‌های صوتی را تا ۵۰ هزار بار در ثانیه ارزیابی می‌کند تا مطمئن شوند صدا به‌درستی و با دقت بالا پخش می‌شود.

ایرباد Beats

اگرچه اپل از میکروفون‌های بزرگتری در این هدفون بی‌سیم بهره گرفته است، اما یادگیری ماشینی را نیز طوری آماده کرده که در محیط‌های شلوغ انواع صداها را شناسایی کند و بهترین کیفیت ممکن را ارائه دهد. خوشبختانه در بحث عمر باتری نیز بهبود چشمگیری را شاهد هستیم و حالا بیتس استودیو بادز پلاس می‌تواند (بدون حذف نویز فعال و حالت صدای شفاف) تا ۹ ساعت دوام بیاورد. کیس مربوطه نیز عمر باتری را به ۳۶ ساعت می‌رساند.

هرچند اگر حذف نویز یا حالت صدای شفاف را فعال کنید، عمر باتری خود ایرباد به ۶ ساعت کاهش پیدا می‌کند و کیس نیز می‌تواند ۱۸ ساعت بیشتر برای شما زمان بخرد. پس از این مدت نیز شما می‌توانید با کابل USB-C ایرباد خود را شارژ کنید. این کار حدودا ۲ ساعت طول می‌کشد. هرچند که می‌توانید با تنها ۵ دقیقه شارژ تا ۱ ساعت از آن استفاده کنید. متاسفانه بیتس استودیو بادز پلاس از شارژ بی‌سیم پشتیبانی نمی‌کند.

در پایان باید گفت که اپل قیمت ۱۷۰ دلار را برای ایرباد جدید بیتس استودیو در نظر گرفته است.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها