کد خبر: ۲۵۳۵۷
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
گزارش اتحادیه فوتبال انگلیس از مکالمه رد و بدل شده بین یورگن کلوپ و پل تیرنی در جریان بازی با تاتنهام منتشر شده است.
به گزارش جدید پرس:

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، به دلیل مصاحبه‌ای که در مورد پل تیرنی، داور بازی مقابل تاتنهام در آنفیلد، محروم شد و ۷۵ هزار پوند هم باید جریمه بپردازد.

پس از پیروزی ۴-۳ توسط تیمش، کلوپ در مورد این داور ۴۲ ساله صحبت کرد که باعث شد او به دلیل شادی گلش کارت زرد دریافت کند. کلوپ به اسکای اسپورت گفت:"ما با تیرنی داستانی داریم. "

کمیته داوران لیگ برتر انگلیس پس از بررسی ویدیوی اظهارات رد و بدل شده بین کلوپ و تیرنی در جریان مسابقه تصمیم به اعمال محرومیت این سرمربی آلمانی گرفت.

بدین ترتیب کلوپ مسابقه پیش رو مقابل استون ویلا در آنفیلد را از دست می‌دهد. در بیانیه اتحادیه فوتبال آمده است:"یورگن کلوپ به دلیل اظهارنظر پس از بازی لیورپول در لیگ برتر مقابل تاتنهام در یکشنبه ۳۰ آوریل ۲۰۲۳، برای دو دیدار از میادین محروم و ۷۵ هزار پوند جریمه شد. اولین بازی محرومیت سرمربی فوراً اجرا می‌شود و مسابقه دوم تا پایان فصل ۲۰۲۳/۲۴ به حالت تعلیق در می‌آید، مشروط بر اینکه او در این مدت هیچ تخلف دیگری مرتکب نشود. "

یورگن کلوپ اعتراف کرد که اظهارات او در مورد داور پس از بازی، رفتار نادرستی بود. یک کمیسیون مستقل تنظیم مقررات پس از یک جلسه استماع این محرومیت را اعمال کرد.

در دلایل اصلی محرومیت کلوپ، رونویسی از آنچه میکروفون متصل به تیرنی، هنگام نشان دادن کارت زرد به کلوپ به او گفت، گنجانده شده است.

در گزارش آمده است:"آقای بروکس (کمک داور) با آقای تیرنی تماس رادیویی برقرار کرد و گفت:"یورگن کلوپ به تازگی دویده و مقابل صورت من شادی کرده است. فکر می‌کنم حداقل یک کارت زرد دارد. " واضح است که آقای بروکس رفتار آقای کلوپ را به جای یک حرکت تهاجمی یا تهدید آمیز و جشنی نابجا می‌دانست. آقای تیرنی پاسخ داد و گفت که ندیده چه اتفاقی افتاده و نیاز به مشورت دارد که آیا جریمه باید کارت زرد باشد یا قرمز. "کمک داور ویدئویی فیلم را بررسی کرد و توصیه کرد، "کارت زرد تایید شد. نشان دادن کارت زرد به یورگن کلوپ تایید شد. "

تیرنی با این تاییدیه به سراغ آقای کلوپ رفت و به او یک کارت زرد نشان داد و گفت:"درست است... باید زرد را به شما نشان دهم... ممکن است قرمز باشد، اما من به شما زرد نشان خواهم داد. " او کارت زرد را گفت. ما از شک و تردید شما آگاه هستیم، دیگر کاری نکنید. "

در پایان این گزارش آمده است:"واکنش ناامیدکننده آقای کلوپ به وضوح در فیلم‌های ویدئویی دیده می‌شود. "

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها