کد خبر: ۲۵۳۵۰
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰
عضو هیئت مدیره پرسپولیس در پاسخ به اظهارات سرمربی استقلال، او را فردی بی‌فرهنگ خواند و گفت: ساپینتو با این حرف‌ها نمی‌تواند قهرمانی ما را زیر سؤال ببرد.
به گزارش جدید پرس:

حسین خبیری درباره قهرمانی پرسپولیس در بیست‌ودومین دوره لیگ برتر اظهار داشت: هر چند همه جام‌های ما به یاد ماندنی است ولی این یکی از شیرین‌ترین قهرمانی‌های سال‌های اخیر بود چون با تلاش‌ فراوان بازیکنان و بسیار پاک به دست آمد. در مقاطعی از فصل فراز و نشیب داشتیم ولی پرسپولیس نشان داد شخصیت قهرمانی دارد. بازیکنان و کادرفنی هیچ‌وقت ناامید نشدند. هواداران هم حمایت کردند و حاصل آن قهرمانی شود. پرسپولیس شخصیت قهرمانی داشت که توانست بعد از هفته‌ها دوباره به صدر بازگردد و قهرمان شود. این جام نوش‌جان هواداران که با ارزش‌ترین دارایی ما هستند. خدا قوت به همگی؛ از آقای درویش گرفته تا اعضای هیئت مدیره و کارکنان باشگاه.

وی درباره صحبت‌های ساپینتو در نشست خبری که گفته بود «این حق را می‌توانم داشته باشم که به تیمی نتوانم تبریک بگویم که شایسته قهرمانی نبود»، عنوان کرد: او یک آدم بی‌فرهنگ و بی‌شخصیت است! ساپینتو نشان داده فقر فرهنگی و شخصیتی دارد. اگر شخصیت داشت یاد می‌گرفت به تیم قهرمان احترام بگذارد. همین چند روز پیش بود که بارسلونا قهرمان شد و بلافاصله رئال مادرید به آنها تبریک گفت. او در اروپا زندگی و بازی کرده اما فقط پاسپورت آنجا را دارد. با حرف کسی مثل او قهرمانی و تلاش بازیکنان ما زیر سؤال نمی‌رود. بهتر است ساپینتو به ضعف‌های خودش بپردازد و بداند با زیر سؤال بردن دیگران هیچ‌وقت نمی‌تواند خودش را بزرگ کند. این حرف‌ها مورد انزجار همه اهالی فوتبال است. کسی هم که به ساپینتو مشاوره می‌دهد تا این حرف‌ها را بزند فرد بی‌سوادی است.

عضو هیئت مدیره پرسپولیس درباره اظهاراتی که پیرامون تغییرات در هیئت مدیره این باشگاه مطرح می‌شود گفت: قاعدتاً در مجموعه‌ای که موفق عمل کرده تغییر ایجاد نمی‌شود. ثبات باعث موفقیت یک مجموعه می‌شود و اگر تغییر هم باشد در جهت پیشرفت آن مجموعه است. مسئولان تصمیم‌گیرنده هم این موضوع را مورد لحاظ قرار می‌دهند و به آن واقف هستند. اکنون تکلیف تغییرات مشخص شده و وزارت ورزش به درستی موضوع را مدیریت و به بعد از جام حذفی موکول کرد. حتماً تغییرات در جهت تقویت باشگاه خواهد بود.

خبیری در پایان گفت: برای هواداران پرسپولیس بسیار خوشحالم؛ چون با معرفت‌ترین متعصب‌ترین هواداران فوتبال هستند. مالک اصلی باشگاه همین هواداران هستند. از یحیی گل‌محمدی هم تشکر می‌کنم. امسال سال سختی را سپری کردیم. در مقاطعی که فشار زیاد بود او نشان داد مربی با دانشی است که می‌تواند سالیان سال برای این باشگاه افتخار به دست بیاورد.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها