کد خبر: ۲۵۰۶۰
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵
‌ ستون پنجم در حوزه اقتصاد به راحتی شناسایی نمی‌شود. به دلیل سوددهی بالا و نداشتن خطر برای آنها در جنگ اقتصادی و فرهنگی فعالیت سود محور دارد و پر قدرت کار می‌کند. وضعیت مسکن و اجاره بها طبیعی نیست و عده‌ای با اخلال در بازار سعی دارند جلوی پیشرفت کشور را بگیرند.
به گزارش جدید پرس:
  • به نقل از روابط‌عمومی سپاه حضرت صاحب‌الأمر(عج) سردار سرتیپ پاسدار علی فدوی در مراسم سالروز شهادت سردار مدافع حرم شهید حمید محمدرضایی که در مسجد امام‌حسن عسگری(ع) برگزار شد، اظهار داشت: در عرصه جهان، دو حزب وجود دارد یکی حزب شیطان و دیگری حزب الله و خداوند وعده صادق پیروزی حزب الله را داده و تخلفی در این وعده وجود ندارد. اما این پیروزی شروطی دارد که باید به تکالیفی که برعهده سربازان خداست به خوبی عمل شود.

 

 

  • وی بیان کرد: سال گذشته بزرگ‌ترین تهاجم حزب شیطان علیه ما انجام شد. یک جنگ بزرگ که سال‌ها برای طراحی آن نقشه‌های شومی کشیده بود در برنامه بحران کرونا، دانشگاه و مدارس تعطیل شد تا چشم و ذهن فرزندان کشور معطوف به درس خواندن در فضای مجازی باشد، عده‌ای به دنبال پهنای باند بیشتر برای آموزش فرزندانمان بودند و در نهایت دانش‌آموزان و دانشجویان ۲ ساعت صرف درس خواندن در این فضا می‌کردند و بقیه اوقات در فضای مجازی رها شده و ذهن آنها در اختیار دشمن قرار گرفت.

 

  • جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران یادآور شد: ذات دشمنان انقلاب بر خباثت و لجاجت است و در این مسیر ۴۴ سال با شکست مواجه شدند اما هرگز دست از دشمنی با ملت ایران نمی‌کشند. این به معنای نداشتن ضعف در عملکرد ما نیست. در برخی از حوزه‌ها به قله پیروزی رسیده‌ایم و در برخی از موارد دچار ضعف ها و مشکلاتی هستیم که دشمن آنها را دست مایه خویش قرار داده است.

 

  • این مقام ارشد نظامی در ادامه تاکید کرد: مشکلات معیشتی و اقتصادی در شأن ملت و انقلاب نیست و همه باید پای کار بیایند تا نگذاریم این اتفاقات مردم را دلسرد کند. اگر در زمینه اقتصادی و معیشتی پای کار بیاییم و به وعده الهی ایمان داشته باشیم قطعاً مشکلات حل خواهد شد.

 

  • فدوی اظهار کرد: اصلی‌ترین بخش انقلاب اسلامی تربیت انسان های صالح است. این انسان در تراز انقلاب در بالاترین سطح بهره هوشی و کارآمدی قرار دارد و با کار جهادی و علمی نقاط ضعف را به تبدیل به نقطه قوت می‌کند. در همه جنگ ها ستون پنجم دشمن فعال است در بخش نظامی ستون پنجم دشمن احتمال اینکه خودش هم آسیب ببیند وجود دارد، اما در بحث فرهنگی و اقتصادی ستون پنجم دشمن به شدت فعال است و با کارشکنی سعی در نارضایتی و شکاف بین مسئولان و مردم دارند.

 

  • جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: ستون پنجم در حوزه اقتصاد به راحتی شناسایی نمی‌شود. به دلیل سوددهی بالا و نداشتن خطر برای آنها در جنگ اقتصادی و فرهنگی فعالیت سود محور دارد و پر قدرت کار می‌کند. وضعیت مسکن و اجاره بها طبیعی نیست و عده‌ای با اخلال در بازار سعی دارند جلوی پیشرفت کشور را بگیرند.

 

  • فدوی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس خالصانه پای کار آمدیم و بیش از ۲۰۰ هزار شهید تقدیم کردیم و از جان گذشتیم تا توانستیم به وعده الهی که تخلفی در آن وجود ندارد برسیم. در حوزه اقتصاد اگر همانند دفاع مقدس شرایط را برای کار فراهم کنیم و میدان را به ستون پنجم آمریکا واگذار نکنیم بر مشکلات اقتصادی نیز پیروز خواهیم شد.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها