کد خبر: ۲۵۰۵۵
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۰
ظاهراً تبلت MatePad Air با مشخصات فنی چشمگیر و طراحی زیبا قصد دارد کاربران جوان را هدف قرار دهد.
به گزارش جدید پرس:

هواوی خود را برای معرفی محصولات جدیدش آماده می‌کند. غول فناوری چینی قصد دارد در رویداد بعدی خود لپ‌تاپ‌های جدید سری MateBook و تبلت MatePad Air را رونمایی کند.

درحالی‌که زمان زیادی تا رویداد بعدی هواوی باقی نمانده، تصاویری از نمونه‌ی واقعی MatePad Air به‌همراه برخی مشخصات فنی این تبلت فاش شده است. این عکس‌ها در حساب‌ کاربری وبلاگ‌نویس حوزه‌ی دیجیتال، Tech Wizard، به‌اشتراک گذاشته شده‌اند و طراحی لبه‌گرد تبلت بعدی غول فناوری چینی را نشان می‌دهند.

براساس این تصاویر، MatePad Air به دوربین پشتی تکی به‌همراه فلش LED مجهز خواهد شد و هواوی آن را به‌عنوان دستگاهی سبک‌وزن برای کاربران جوان معرفی خواهد کرد.

به‌نوشته‌ی گیزموچاینا، یکی از قابلیت‌های جالب MatePad Air، نسبت‌تصویر ۳:۲ آن است. این دستگاه از نمایشگر ۱۱٫۵ اینچی LCD با وضوح ۲.۸K بهره خواهد برد و ضخامت آن فقط ۶٫۴ میلی‌متر خواهد بود.

معرفی رقیب آیپد/ عکس

قلب تپنده‌ی MatePad Air هواوی، تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ است که عملکرد رضایت‌بخشی ارائه می‌دهد. برند چینی از فناوری اختصاصی درج‌ فریم در این تبلت استفاده کرده است که به کاربران اجازه می‌دهد تا بازی‌هایی مثل Game for Peace و Honour of Kings را با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز و عناوین سنگینی مثل Genshin Impact را با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز اجرا کنند.

همچنین، این دستگاه به باتری ۸۳۰۰ میلی آمپرساعتی و شارژ سریع ۴۰ وات مجهز خواهد شد. به‌نظر می‌رسد MatePad Air با تمرکز بر مشخصات فنی چشمگیر و طراحی زیبا، کاربران جوانی را هدف قرار خواهد داد که به‌دنبال تبلتی همه‌کاره برای انجام امور مختلف و سرگرمی هستند.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها