کد خبر: ۲۴۹۳۸
۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۴
یک عکاس موفق شد تصاویری نفس‌گیر از شهر نیویورک را از پنج هزار متری و از یک هلیکوپتر درب باز ثبت کند.
به گزارش جدید پرس:

پل سیبرت که بیشتر عمر خود را در نیویورک زندگی کرده است، این عکس‌ها را از یک هلیکوپتر با در‌های باز از نزدیک به سه مایل (۱۵۰۰۰ فوت) بالا گرفته است - کاری که او معتقد است قبلاً هرگز در بیگ اپل (سیب بزرگ؛ نام مستعار شهر نیویورک) انجام نشده است.

وی گفت: این تصاویر با برنامه ریزی زیاد ایجاد شده اند. از ایده تا تحقق، دو سال طول کشید. من با فیلمبردارم الکس گایگر و یک شرکت هلیکوپتری تولید فیلم هوایی کار کردم. ما با هم به ارتفاع ۱۵۰۰۰ فوتی (۴۵۷۲ متر) از سطح زمین صعود کردیم تا این تصاویر را ثبت کنیم. این اولین پرواز در نوع خود بود و من به نتیجه آن افتخار می‌کنم.

پل سیبرت گفت که هلیکوپتر تحت فشار نبود، با این حال در ارتفاع ۱۰۰۰۰ فوتی و بالاتر، خلبان باید اکسیژن داشته باشد. ما این گزینه را داشتیم که از اکسیژن استفاده کنیم، اما با آن مخالفت کردیم، زیرا تجربه پرواز در ارتفاع ۱۳۰۰۰ فوتی و بالاتر در کلرادو بر فراز کوه‌های راکی را داشتیم. خلبانی که این پرواز را انجام داده، چندین سال در جامعه رسانه‌ای و تولیدی فعالیت داشته است. او خواسته‌های من را برای زاویه و زمان صرف شده در هر مکان کاملاً انجام داد.

زندگی میلیون‌ها نفر در فریم‌های منفرد و به شیوه‌ای منحصربه‌فرد ثبت شده‌اند. وی اظهار کرد: در یک فریم، بیش از ۸ تا ۹ میلیون زندگی وجود داشت که تازه روز خود را شروع کرده بودند. در عین حال بسیار صمیمی به نظر می‌رسید.

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

 

 

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها