کد خبر: ۲۴۸۷۹
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۰
شرکت صنعتی تولید ابزار آروا بزرگ ترین کارخانه تولید ابزارآلات را با حضور مدیران و کارکنان خود افتتاح کرد.
به گزارش جدید پرس:

مجموعه ابزارآلات آروا بزرگ ترین کارخانه تولید ابزار در ایران را افتتاح کرد. این کارخانه که در شهرک صنعتی شمس آباد تهران واقع شده است، با حضور مدیران، کارکنان و نمایندگان مجموعه آروا در سراسر کشور به دست کارگران آروا افتتاح شد. این کارخانه فاز دوم تولیدی مجموعه آروا محسوب می شود.

محمد امین مصلایی، مدیرعامل مجموعه  آروا در این مراسم گفت: «چرخ این کارخانه باید به دست کارکنان آروا بچرخد و برنامه ریزی و هدف گذاری آن باید توسط مدیران انجام شود تا شاهد موفقیت آن باشیم.» در ادامه این برنامه، کارکنان و مدیران از بخش های مختلف این کارخانه بازدید کردند و با فرایند تولید محصولات آروا آشنا شدند. همچنین جدیدترین محصولات آروا به بازدید کنندگان معرفی شد.

همچنین در بخشی از این برنامه، کارشناسان آروا اهداف و ارزش های این مجموعه صنعتی را تشریح کردند. پیشگامی در تولید و توزیع ابزارآلات صنعتی در ایران و جلب رضایت مشتریان مهم ترین هدف آروا مطرح شد. بومی سازی صنعت ابزار، بلندپروازی و اهل کسب وکار بودن نیز به عنوان مهم ترین ارزش های این شرکت مطرح شدند.

بومی سازی صنعت ابزار ایران توسط شرکت آروا

در حاشیه این مراسم، محمد امین مصلایی پوریزدی، مدیرعامل آروا درباره بومی سازی صنعت ابزار و کارآفرینی در ایران گفت: «هدف ما از احداث  کارخانه آروا، جایگزینی واردات صنعت ابزار به جای واردات ابزار بوده است. راحت ترین کار واردات ابزار بود اما سعی کردیم با واردات خود این صنعت به کشور به گردش چرخ کارآفرینی در ایران کمک کنیم.»

او در ادامه افزود: « تولید محصولات آروا در حوزه اینورتر (دستگاه جوش) و لوازم برقی به صورت کامل در ایران انجام می شود. کیفیت محصولات داخلی آروا در مقایسه با نمونه های چینی بسیار بیشتر است و تا 70 ماه ضمانت دارد. خدمات پس از فروش آروا نیز به صورت کامل انجام می شود و محصولات آروا با هر مشکلی مشمول این خدمات می شوند.»

امین مصلایی درباره آینده آروا نیز گفت: «در آروا سعی بر این است تا با کمک بخش تحقیق و توسعه، روز به روز به سبد تولید خود اضافه کنیم و تنوع محصولات بومی آروا را افزایش دهیم. همچنین امیدواریم در سال آینده فرآیند احداث کارخانه دیگری را نیز آغاز کنیم. با توجه به گستردگی محصولات آروا و نیاز به فضای تولیدی بیشتر در نظر داریم که یک شهر تولید ابزار در کشور احداث کنیم تا نیاز های خود را از این حیث برطرف کنیم».

حمید مصلایی پوریزدی، قائم مقام مدیر عامل مجموعه آروا نیز در خصوص استانداردهای محیط زیستی لحاظ شده در کارخانه آروا گفت: «در کارخانه تولید ابزار آروا، تمام استانداردهای محیط زیستی رعایت شده است و تمام دستگاه های موجود در خط تولید آروا، کم ترین آلودگی محیط زیستی را تولید می کنند. سیستم تصفیه آب کارخانه نیز با استانداردهای بین الملی در جهت کاهش مصرف آب تعبیه شده است.»

بومی سازی صنعت ابزار ایران توسط شرکت آروا

او در خصوص طرح تعویض اینورترهای جوشکاری که در این شرکت در حال اجرا است نیز گفت: «آروا در راستای مسئولیت اجتماعی خود در صنعت کشور این طرح را اجرا کرده است. در این طرح هر نوع اینورتر با هر مدت کارکرد و با هر برندی قابل تعویض است. این طرح جایگزین طرح تعمیر شده است تا صنعتگران از خدمات بهتری بهره مند شوند».

قائم مقام آروا در ادامه گفت: «سعی می کنیم تا دانش ابزار را در ایران بومی کنیم و آن را به رایگان در اختیار سایر تولیدکنندگان قرار دهیم. با کمک شرکت استاندارد ایران نیز الزامات استاندارد تولید ابزار را تدوین کرده ایم و شرکت های دیگر این حوزه می توانند به رایگان از آن بهره ببرند.»

مصلایی گفت: «در آروا سعی کرده ایم محصولات خود را با نیاز مصرف کننده داخلی سازگار کنیم. در همین خصوص آروا سعی کرده است استانداردهای جهانی را با شرایط و نیازهای صنعت ایران هماهنگ کنند تا استفاده از آن برای صنعتگران بهتر شود.»

او درباره همکاری با بخش نوآوری کشور گفت: «با همکاری شرکت اپیل در تلاشیم تا آزمایشگاه ابزار ایران را راه اندازی کنیم. با برخی از دانشگاه ها نیز برای استفاده از ظرفیت دانش آموختگان رشته های مرتبط با صنعت ابزار تفاهم نامه هایی امضا شده است. در این همکاری آروا با پشتیبانی و حمایت از محققین داخلی سعی دارد تا قدم دیگری در جهت بومی سازی دانش تولید ابزار بردارد.»

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها