کد خبر: ۲۴۷۴۱
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۰
شرکت کره ای هیوندای از یک خودروی اقتصادی و ارزان قیمت در بازار هند رونمایی کرده است. با هیوندای اکستر ۲۰۲۳ هفت هزار دلاری آشنا شوید.
به گزارش جدید پرس:

محصولات خودروسازان کره‌ای در بازارهای جهانی همواره با استقبال بسیاری روبه‌رو می‌شوند؛ چرا که کیفیت ماشین‌های آنها بالاست و امکانات رفاهی و ایمنی نیز به‌اندازه کافی وجود دارد. هیوندای را همه ما می‌شناسیم و حتی برخی از محصولات آن را در داخل کشورمان به کرات دیده‌ایم.

مشخصات هیوندای اکستر ۲۰۲۳

هیوندای اکستر 2023

به‌تازگی کمپانی کره‌ای هیوندای از کراس اوور جذاب و اقتصادی به‌نام اکستر ۲۰۲۳ رونمایی کرد. مقصد رونمایی این خودرو هند و قیمت تعیین شده برای آن تنها ۷ هزار دلار است. از دیگر خودروهای ارزان و جمع‌وجور هیوندای که می‌توان روی آنها حساب باز کرد، ونیو و بایون هستند.

از دو کراس اوور مذکور که بگذریم باید به‌سراغ هیوندای اکستر رونمایی شده در هند برویم. اکستر مدل ۲۰۲۳ به‌عنوان کوچک‌ترین خودروی کراس اوور کمپانی هیوندای است که قد و قواره‌ای بلند دارد و از دور شبیه به جعبه طراحی شده است. یک‌سری از ویژگی‌های ظاهری این خودرو شامل فلاپ‌های نقره‌ای جلو و قوس چرخ‌های پلاستیکی می‌شوند که نمای زیبایی ایجاد کرده‌اند.

رنگ اصلی این خودرو خاکی رنجر خواهد بود؛ با این‌که یک‌سری از بخش‌ها نظیر نیمه بالایی بدنه و ریل‌های سقفی به رنگ مشکی درآمده‌اند. انتظار ما این است که طول خودرو کمتر از ۴ متر باشد و از کراس اوور دیگر هیوندای، یعنی ونیو کوچک‌تر باشد. تصاویر بسیاری از اکستر ۲۰۲۳ منتشر شده که می‌توان به تماشای آنها نشست.

هیوندای اکستر 2023

دی‌لایت‌ها یا همان چراغ‌های روشنایی روز ال‌ای‌دی به‌همراه چراغ‌های مربعی‌شکل جلو، نمای عجیب و غریبی به‌وجود آورده‌اند و از همه تعجب‌آورتر این‌که نام خودرو روی سپر جلو و زیر تریم مشکی متصل کننده چراغ‌های روشنایی روز حک شده است. متاسفانه تصوری از نمای پشتی این کراس اوور نداریم زیرا همچنان نمای عقبی بدون تصویر است.

زیر کاپوت هیوندای اکستر ۲۰۲۳ یک پیشرانه ۱.۲ لیتری تعبیه شده که نیروی محرکه را از طریق یک گیربکس ۵ سرعته دستی به محور جلو منتقل می‌کند. البته زمزمه‌هایی مبنی بر عرضه اکستر با پیشرانه ۱.۲ لیتری گاز طبیعی فشرده شنیده می‌شود و صحت آن در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها