کد خبر: ۲۴۷۱۵
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۰
گوشی جدید Black View – بلک ویو BV۹۳۰۰ یک پرچمدار جان سخت است که با قابلیت‌های انقلابی خود محصولی بی‌نظیر به شمار می‌رود.
به گزارش جدید پرس:

کمپانی خوشنام Blackview قصد دارد به‌زودی گوشی پرچمدار و جان سخت جدید خود تحت نام BV۹۳۰۰ را روانه بازار کند.

این گوشی با در اختیار داشتن سیستم دامنه‌یاب لیزری جدید، حداکثر ۲۱ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت رام به همراه تراشه هشت هسته‌ای هلیو G۹۹، باتری ۱۵۰۸۰ میلی آمپر ساعتی و دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین سلفی ۳۲ گیگابایتی محصولی انقلابی در میان گوشی‌های جان سخت به شمار خواهد رفت.

از سوی دیگر، این کمپانی همچنن هدفون‌های AirBuds ۱۰ Pro را نیز مجهز به قابلیت‌های تهویه هواوی پیشرفته رونمایی خواهد کرد. این ایربادها ضمن ارائه کیفیت صدای فوق‌العاده، برای استفاده‌های طولانی مدت بسیار مناسب هستند.

گوشی بلک ویو

در ادامه به بررسی بیشتر اطلاعات موجود از گوشی جدید بلک ویو خواهیم پرداخت.

گوشی ۲۰۲۳ بلک ویو؛ پادشاه پرچمداران جان سخت!

قابلیت‌های جدید و انقلابی

گوشی BV۹۳۰۰ یک محصول کاملا حساب‌شده به شمار می‌رود که به‌طور دقیق برای استفاده در محیط‌های ساختمانی، طبیعت و یا مکان‌های دورافتاده طراحی شده است.

این گوشی از یک سیستم دامنه‌یاب لیزری بهره می‌برد که قادر است طول‌های تا سقف ۴۰ متر را با دقت فوق‌العاده یک میلیمتر و زمان پاسخگویی تنها ۰.۳ ثانیه اندازه‌گیری کند.

این سیستم لیزری قادر به اندازه طول، مساحت و حجم بوده و در شرایط مختلف عملکرد بسیار خوبی خواهد داشت.

گوشی بلک ویو

از سوی دیگر، بلک ویو همچنین با درک نیاز مخاطبین یک گوشی جان سخت به فلاش قدرتمند از یک نمونه فوق‌العاده روشن صد لومنی در این محصول استفاده کرده است.

این فلاش قادر است فاصله حداکثر ده متری کاربر را روشن کرده و روشنایی شفاف‌تر، پرنورتر و ایمن‌تر را در اختیار کاربران قرار دهد.

کاربران این گوشی بلک ویو همچنین می‌توانند برای درخواست کمک از مد کمک اضطراری (SOS) دستگاه کمک گرفته و برای سایرین پیام ارسال کنند.

ارتقای باتری

عملکرد باتری نیز یکی دیگر از موارد توجه بلک ویو در طراحی گوشی جان سخت جدیدش بوده است.

گوشی بلک ویو

گوشی BV۹۳۰۰ از یک باتری حالت جامد با ظرفیت ۱۵۰۸۰ میلی آمپر ساعت بهره می‌برد که از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند. به این ترتیب شارژ کامل باتری غول پیکر این دستگاه حدودا ۳.۵ ساعت زمان خواهد برد.

با این عمر باتری زمان استندبای این گوشی BlackView برابر با ۱۸۲۸ ساعت است. این عمر باتری می‌تواند کاربران را در یک سفر به‌طول ۸۲۸۰ کیلومتر همراهی کند! به این ترتیب با در اختیار داشتن این گوشی می‌توانید بدون دغدغه باتری به یک سفر طولانی دور دنیا بروید!

عملکرد فنی و مشخصات سخت افزاری

در کنار ارائه قابلیت‌های فیزیکی فوق‌العاده در این گوشی جان سخت، Black View همچنین از عملکرد فنی گوشی جدیدش هم غافل نشده است.

به این ترتیب محصول جدید بلک ویو برای سنگین‌ترین کارهای روزمره نظیر گیمینگ، استریم کردن ویدیو و… کاملا مناسب خواهد بود.

گوشی Blackview

Blackview BV۹۳۰۰ به چیپست هلیو جی ۹۹ مدیاتک مجهز شده و حداکثر ۲۱ گیگ رم و ۲۵۶ گیگ رام در اختیار خواهد داشت. علاوه بر این، با در اختیار داشتن حافظه اتمی، عملکرد خواندن/نوشتن حافظه این گوشی حدود ۵۰ درصد تقویت شده است و این محصول جان سخت با کسب امتیازی حدود ۳۵۳۲۸۳ در تست انتوتو توانسته به پادشاه گوشی های جان سخت تبدیل شود.

به این ترتیب در کنار اتصال روان و راحت به نسل پنجم شبکه‌های مخابراتی، کاربران این گوشی می‌توانند از آن انتظار مالتی تسکینگ بسیار سریع و اجرای همزمان حدود ۲۰ اپلیکیشن بدون هیچ مشکل و کندی را داشته باشند.

ارتقای دوربین

بلک ویو همچنین به منظور ارتقای عملکرد دوربین گوشی جدیدش در شرایط نوری مختلف، آن را به یک حسگر ۳۲ مگاپیکسلی سامسونگ در جلو و یک نمونه ۵۰ مگاپیکسلی ساخت همین کمپانی کره‌ای مجهز کرده است.

این دستگاه با بهره‌گیری از الگوریتم نرم افزاری فوق‌العاده ArcSoft ۳.۰ قادر است تصاویر بسیار بهتری را حتی در نور بسیار کم ثبت کند.

گوشی بلک ویو BV۹۳۰۰ در حال حاضر با قیمت حدود ۱۹۱ دلار قابل خریداری خواهد بود.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها