کد خبر: ۲۴۷۱۳
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۰
دروازه‌بان باتجربه پیکان به دور از حواشی کار خود را جلو می‌برد و امیدوار است به دوران طلایی خود برگردد.
به گزارش جدید پرس:

تصاویری که از سفر کاروان پیکان به اصفهان برای مسابقه با سپاهان منتشر شده یک نکته جالب درباره رشید مظاهری را نمایان می‌کند؛ اینکه او سعی دارد از حواشی و فضای مجازی دور باشد.

تصویری از رشید در حال صحبت با تلفن در فرودگاه ثبت شده که او یک گوشی ساده و قدیمی در دست دارد؛ این گلر باتجربه مدت‌هاست در فضای مجازی نیز فعالیت خاصی ندارد و حالا مشخص می‌شود که حتی گوشی‌های تلفن پیشرفته‌اش را هم کنار گذاشته تا تمرکزش روی فوتبال باشد.

1873884

مظاهری هفته گذشته در بازی با پرسپولیس نیز عملکرد خوبی درون چارچوب پیکان داشت و دروازه‌اش فقط از روی نقطه پنالتی باز شد. او در جریان بازی به عنوان یک بازیکن باتجربه توانست روی خروج ها و دفع توپ یکبار دیگر توانایی هایش را نشان داد و دو سیو فوق‌العاده نیز روی شوت های بازیکنان پرسپولیس داشت.

رشید در این فصل مجموعا برای سپاهان و پیکان در ۱۴ مسابقه لیگ برتر به میدان رفته و هفت کلین‌شیت به ثبت رسانده است. موضوعی که نشان می‌دهد او با توجه به شرایطی که پیکان دارد همچنان یکی از موثرترین دروازه‌بان‌های فوتبال ایران به شمار می‌رود.

بدون تردید مظاهری در مصاف با سپاهان در هفته بیست و نهم نیز انگیزه زیادی دارد. گلر نیم فصل اول سپاهان برای درخشش دوباره مقابل تیم سابق خود کارش را جلو می‌برد.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها