کد خبر: ۲۴۷۰۱
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
امبر هال، ۴۲ساله، که مادر دو کودک است، وقتی قدم به خانه جدیدشان در ایالت کلرادو گذاشت،‌ متوجه شد مارهای متعددی در دل دیوارها و زیر زمین خانه زندگی می‌کنند.
به گزارش جدید پرس:

 امبر هال که مادر مجرد است می‌گوید، وقتی به خانه جدید اثاث‌کشی کرده و در حال باز کردن جعبه‌های وسایلش بوده است، یکی از سگ‌هایش حالت تدافعی به خود گرفته و خیلی آرام از گوشه اتاق به طرف دیگر رفت. او از این رفتار سگ متعجب می‌شود و اطراف دیوار را وارسی می‌کند و ناگهان با چندین مار که درون دیوارهای خانه لانه کرده بودند، مواجه می‌شود.

امبر هال وقتی خوب بررسی می‌کند، متوجه می‌شود مارها به تمام دیوارها و زیرزمین نفوذ کرده و برای خود لانه درست کرده بودند. او بیش از ۱۰۰۰ دلار خرج می‌کند تا مارگیر ماهری بتواند این مارها را از خانه‌اش دور کند.

ماجرای خانه‌ای که در اشغال مارها بود/ عکس

مارگیر با گرفتن مارها گفت، «این مارها حدود ۲ تا ۳ سال سن دارند و مدت طولانی در اینجا بوده‌اند، بنابراین احتمال دارد که مارهای بیشتری در این خانه باشد.»

خانم هال می‌گوید، با فروشنده و املاکی که در فروش این خانه همکاری داشته تماس گرفته است و آنها پاسخ درستی به او نداده‌اند. بنابه گفته انجمن املاک کلرادو، چنانچه خریدار بتواند ثابت کند که فروشنده خانه از شرایط ملک خبر داشته است، او می‌تواند از فروشنده شکایت کند.

هال می‌گوید، جعبه‌های اثاثیه‌اش را هنوز باز نکرده و آنقدر ترسیده است که نمی‌تواند در این خانه همراه با دو کودک خردسال خود زندگی کند.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها