کد خبر: ۲۴۵۵۸
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰
پرسپولیس برای هفتمین سال متوالی در لیگ برتر به حدنصاب ۶۰ امتیاز رسید.
به گزارش جدید پرس:

در چارچوب هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس شاگردان یحیی گل محمدی در پرپسولیس موفق شدند با نتیجه یک بر صفر پیکان تهران را شکست دهند تا با ۶۰ امتیاز در صدرجدول رده بندی قرار بگیرند.  
سرخ پوشان پایتخت در حالی دو هفته مانده به پایان رقابت‌های لیگ برتر ۶۰ امتیازی شدند که با این اتفاق آن‌ها حالا یک رکورد خارق العاده در فوتبال ایران را بنام خود ثبت کردند. پرسپولیسی برای هفتمین فصل متوالی موفق شدند جمع امتیازات خود در پایان فصل را به ۶۰ + امتیاز برساند تا از این حیث صاحب رکورد شوند.

سرخ پوشان پایتخت موفق شدند در لیگ شانزدهم ۶۶ امتیاز،  لیگ هفدهم ۶۴ امتیاز،  لیگ هجدهم ۶۱ امتیاز،  لیگ نوزدهم ۶۷ امتیاز،  لیگ بیستم ۶۷ امتیاز و در لیگ بیست و یکم ۶۳ امتیاز  کسب کنند. در شش فصل گذشته پرسپولیس در حالی موفق به کسب بیش از ۶۰ امتیاز در پایان فصل شده است که تنها در لیگ بیست و یکم نتوانسته به عنوان قهرمانی دست پیدا کند تا پایین‌تر از استقلال به عنوان نایب قهرمانی دست پیدا کند.  

یحیی گل محمدی که از لیگ نوزدهم بعد از جدایی گابریل کالدرون هدایت سرخ پوشان را بر عهده گرفته است در چهارمین فصل حضور خود با پرسپولیس در لیگ برتر موفق شده است با این تیم در پایان فصل از مرز ۶۰ امتیاز عبور کند.

سرخ پوشان که در لیگ نوزدهم و بیستم با این سرمربی موفق به کسب ۶۷ امتیاز شدند و در پایان به عنوان قهرمان جام را بالای سر ببرند حالا این فرصت را دارند با پیروزی در دو بازی پایانی خود در لیگ بیست و دوم علاوه بر کسب عنوان قهرمانی، با ثبت ۶۶ امتیاز در پایان رقابت‌های لیگ یک رکورد جدید دیگری را به نام خود به ثبت برسانند.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها