کد خبر: ۲۴۵۱۰
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
مدیر عامل بورس تهران گفت: حداقل دو شرکت را برای عرضه اولیه در آینده نزدیک داریم که با این عرضه ها چهره بورس تهران از نگاه معاملات سنتی تغییر می کند.
به گزارش جدید پرس:

آقای گودرزی در جمع خبرنگاران گفت: در سال های گذشته بورس های منطقه ای نتوانستند رسالت بازار سرمایه را به درستی انجام دهند اما واقعیت این است در یک سال گذشته بورس تهران ایده سبد های استانی را مطرح کرد. ما این بحث را با این رویکرد که صرفا پروژه های بزرگ اقتصادی مالی بخواهد تأمین مالی انجام دهند دنبال نمی کنیم ولی رویکرد ما شناسایی بنگاه هایی است که در حوزه دانش بنیان ها و شرکت های کوچک هستند.

 او افزود: اعتقاد داریم باید به استان ها برویم و شرکت ها را شناسایی کنیم.

مدیر عامل بورس تهران در خصوص عرضه اولیه ها گفت: بازار سرمایه ما بزرگ شده و ارزش معاملات رشد کرده عرضه اولیه می‌تواند کمک به جذب سرمایه کند اما در هر بازاری سهامداران شناسایی سود می کنند کسانی که در بازار عجولانه تصمیم می گیرند قطعا بازنده خواهند بود.

او افزود: برای عرضه اولیه وقتی شرکت پذیرش می شود بخش عمده کار در دست خود ناشران است که باید یکسری فرم ها را پر کنند.در حال حاضر حداقل دو شرکت را برای عرضه اولیه در آینده نزدیک داریم. چهره بورس تهران از نگاه معاملات سنتی تغییر می کند.

گودرزی در خصوص پرداخت خسارت ماجرای ماینر ها بیان کرد: برای دارایی های غیر مولدی که داشتیم اقداماتی انجام شده نسبت به رای اعتراض می کنیم تیم حقوقی بورس تهران پیگیر است.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها