کد خبر: ۲۴۴۴۲
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰
جو بایدن در میان ۱.۹ میلیون کاربری است که در لیست انتظار برای ورود به شبکه اجتماعی جدید بلو اسکای (Bluesky) هستند اما فعلا هیچ سیگنالی از این که رئیس جمهور آمریکا به زودی به این پلتفرم وارد می‌شود، وجود ندارد.
به گزارش جدید پرس:

حساب رسمی بلو اسکای اعلام کرد به دلیل این که این اواخر تحت آزمایش بتا قرار دارد، سیاست فعلی این شبکه اجتماعی این است که نمی‌تواند سران کشورها را در مرحله بتا بپذیرد.

در این پست آمده است: این شرکت، قدردان اشتیاق همه در ارسال دعوتنامه‌هاست اما از این کاربران خواسته است پیش از دعوت از چهره‌های برجسته، به تیم توسعه خبر دهند.

در میان جدیدترین رقیبان توییتر، بلو اسکای از سوی جک دورسی، یکی از موسسان و مدیرعامل سابق توییتر راه اندازی شده است و در حال حاضر بیش از ۶۰ هزار کاربر دارد که شامل الکساندریا اوکازیو کورتز، نماینده جمهوریخواه آمریکا است.

کاربران بلو اسکای با انتخاب یک عکس، نام کاربری و نام دامنه، حساب کاربری ایجاد می‌کنند و پس از ایجاد حساب، می‌توانند پست، پست مجدد و پاسخ به کاربران دیگر را ارسال کنند. یک تب جست‌وجو برای یافتن افراد دیگر وجود دارد و پلت‌فرم افرادی که در شبکه کاربر وجود دارند را برای دنبال کردن، پیشنهاد می‌کند.

تایم لاین بلو اسکای به دو فید تقسیم می شود که شامل پست کاربرانی است که یک حساب دنبال می کند و بخش What's Hot است که محبوب‌ترین پست‌ها را نمایش می دهد. برخلاف اکثر اپلیکیشن‌های مشابه، بلو اسکای قابلیت ارسال پیام مستقیم یا هشتگ ندارد. بلو اسکای یک پلتفرم غیرمتمرکز است که به معنای عدم ذخیره سازی اطلاعات کاربران در سرورهای متعلق به یک شرکت است. با این حال، کاربران بلو اسکای در هنگام ورود به پلتفرم، نیاز به انتخاب یک سرور ندارند.

بر اساس گزارش بیزنس اینسایدر، بلو اسکای تنها چند روز پس از این که ایلان ماسک اعلام کرد خرید ۴۴ میلیارد دلاری توییتر را تکمیل کرده است، نسخه آزمایشی بتای خود را راه اندازی کرد و یک فهرست انتظار ایجاد کرد که اکنون به حدود دو میلیون نفر نفر رسیده است. اما هنوز معلوم نیست چه زمانی این سایت کامل در دسترس همه قرار می‌گیرد و فهرست انتظار آن حذف می‌شود.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها