کد خبر: ۲۴۳۹۸
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۰
با اوج گرفتن دوباره شایعات درباره احتمال منتقل شدن لیونل مسی به الهلال، سرمربی این تیم عربستانی به این گمانه‌زنی‌ها واکنش نشان داد.
به گزارش جدید پرس:

تحولات اخیر در رابطه لیونل مسی و پاری‌سن‌ژرمن به گونه‌ای رقم خورد که احتمال جدایی او از این باشگاه در تابستان پیش رو بسیار بالا به نظر می‌رسد. درحالی که ستاره بزرگ آرژانتینی همچنان بازیکن پی‌اس‌جی است چند گزینه به عنوان مقاصد احتمالی او بیش از سایر گزینه‌ها محتمل به نظر می‌رسد.

در کنار بازگشت لئو مسی به باشگاه سابقش بارسلونا و همچنین پیوستن او به لیگ MLS آمریکا یک پیشنهاد از خاورمیانه هم نگاه‌ها را به خود جلب کرده است. گفته می‌شود مسی از الهلال عربستان پیشنهادی ۵۰۰ میلیون یورویی دارد. سفر اخیر او به عربستان به همراه خانواده‌اش که باعث تنبیه شدن او از طرف پاری سن ژرمن و سپس عذرخواهی‌اش شد شایعه انتقال او به الهلال را پررنگ‌تر کرده است.

این گزینه برای اهالی فوتبال اهمیت ویژه‌ای دارد چرا که در صورت حضور مسی در عربستان او و رقیب سنتی بزرگش کریستیانو رونالدو بار دیگر در لیگ یک کشور حضور خواهند داشت و فوتبال‌دوستان بار دیگر می‌توانند به یاد روزهای اوج‌شان در ترکیب بارسا و رئال مادرید شاهد جدال این دو اسطوره در زمین فوتبال باشند.

رامون دیاس، سرمربی الهلال، امروز به سوال‌های خبرنگاران درباره احتمال پیوستن لیونل مسی به تیمش واکنش نشان داد. دیاس که تیمش چند روز دیگر در فینال جام حذفی به مصاف الوحده می‌رود و اخیرا در فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل اوراوا ردز ژاپن شکست خورده در پاسخ به پرسش‌ها درباره مسی گفت: در حال حاضر تمرکز ما روی بازی فینال جام حذفی است. یک فینال در پیش داریم و فینال‌ها همیشه مهم هستند. بعد از فینال باید ببینیم چه پیش می‌آید.

رسانه‌های عربی به شکلی گسترده به این جملات کوتاه رامون دیاس درباره مسی پرداخته و معتقدند واکنش او نشان می‌دهد مذاکرات بین الهلال و لیونل مسی در مسیر خوبی حرکت می‌کند.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها