کد خبر: ۲۴۳۶۴
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸
رئیس باشگاه رئال مادرید به نوعی تأیید کرد که کارلو آنچلوتی فصل آینده هم سرمربی این تیم خواهد بود.
به گزارش جدید پرس:

فلورنتینو پرس در پی قهرمانی رئال مادرید در مسابقات فوتبال جام حذفی اسپانیا موسوم به کوپا دل‌ری با برتری ۲ بر یک مقابل اوساسونا در دیدار فینال، ضمن تمجید از ستاره‌های جوان برزیلی این تیم گفت: وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن جهان در پست خودش است. ما از وجود وینسیوس و رودریگو برای یک دهه دیگر لذت خواهیم برد. در جریان بازی‌ها روی وینیسیوس خطاهای متعددی رخ می‌دهد اما این اوست که از داوران کارت می‌گیرد. واقعاً این را درک نمی‌کنم. بازیکنان در زمین باید توسط داوران محافظت شوند.

وی همچنین درباره شایعاتی که در خصوص آینده حرفه‌ای کارلو آنچلوتی مطرح است، اظهار داشت: حتی نمی‌خواهم چیزی در مورد این شایعات بشنوم. کارلتو یک فصل دیگر از قراردادش باقی مانده و از او خیلی راضی هستیم.

رئیس باشگاه رئال مادرید همچنین درباره بازی سه‌شنبه شب پیش‌روی کهکشانی‌ها با منچسترسیتی در دور رفت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا خاطرنشان کرد: ما سه‌شنبه تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد. بازیکنان ما خواهند جنگید. زمانی برای استراحت نداریم.

رئال مادرید پس از فتح جام حذفی اسپانیا، حالا باید سه‌شنبه شب از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران در دور رفت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا و در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف منچسترسیتی برود.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها