کد خبر: ۲۴۳۰۵
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰
عضو هیئت اعزامی ایران به سوریه گفت: بنا شد تا در اسرع وقت شرایط سفر زائران ایرانی به سوریه فراهم شود که در نتیجه اولین پرواز زائران اعزامی ایران به سوریه در پانزدهم خرداد ماه انجام شود.
به گزارش جدید پرس:

 عباس گلرو نماینده مجلس و عضو هیئت اعزامی ایران به سوریه با اشاره به سفر رئیس جمهور کشورمان به سوریه گفت: در جریان سفر آقای رئیسی به سوریه ۹ توافقنامه اقتصادی به امضا رسید که نکته محوری این توافق نامه‌ها رفع موانع اقتصادی و تجاری بین دو کشور بود.

وی افزود: در حوزه نفت نیز طبق توافقی که انجام شد قرار شد تا ظرفیت های سوریه برای اکتشاف و استخراج نفت با کمک ایران تقویت شود.

عضو هیئت اعزامی ایران به سوریه گفت: در حوزه گردشگری مذهبی هم بنا شد تا در اسرع وقت شرایط سفر زائران ایرانی به سوریه فراهم شود که در نتیجه این توافق بنا شد با اولین پرواز زائران اعزامی ایران به سوریه در پانزدهم خرداد ماه انجام شود.

گلرو خاطرنشان کرد: سفر آقای رئیسی به سوریه در واقع یک اعلام پیروزی پس از شکست داعش در این کشور توسط محور مقاومت بود و آقای رئیسی در این سفر با استقبال گرم مقامات و هم مردم سوریه همراه ش.

وی افزود: در جریان زیارت آقای رئیسی در حرم حضرت زینب سلام الله علیها و حرم حضرت رقیه سلام الله علیها رئیس جمهور کشورمان با استقبال گرم مردم سوریه مواجه شد که صف های کیلومتری مردم برای استقبال از رئیس جمهور کشورمان جلب توجه می‌کرد.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها