کد خبر: ۲۴۱۰۲
۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۰
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، با ادعای سم آلاردایس که گفته بود در حد او و یورگن کلوپ است موافقت کرد.
به گزارش جدید پرس:

آلاردایس روز گذشته و در فاصله چهار بازی تا پایان رقابت‌های لیگ برتر جانشین خاویر گراسیا روی نیمکت لیدز شد.

ماموریت او کمک به لیدز برای فرار از سقوط به چمپیونشیپ است و مدیران این باشگاه امیدوار هستند که تجربه و توانایی او و همچنین این واقعیت که این مربی هرگز با هیچ تیمی سقوط نکرده به کار آنها بیاید.

او روز گذشته در جریان مراسم معارفه‌اش اظهارات جالبی را مطرح کرد و در گفتگو با خبرنگاران مدعی شد که پپ گواردیولا، یورگن کلوپ یا میکل آرتتا از او جلوتر نیستند و او هم سطح آنها است.

گواردیولا پس از پایان بازی شب گذشته و پیروزی برابر وستهم در این باره اظهار داشت:

« حق با او است. من واقعا می‌خواهم صادق باشم. وقت آن رسیده که برای این مربیان احترام زیادی قائل باشیم. آنها باعث شدند که این لیگ برتر و این رقابت در جایگاه بهتری قرار بگیرد.

به این سرمربیان نگاه کنید. برای مثال روی هاجسون در کریستال پالاس و کاری که انجام داده است. آنها واقعا خوب هستند، تجربه‌ای باورنکردنی دارند، به خوبی با این بازی آشنا هستند و اگر او چنین احساسی دارد هم به همین خاطر است.

آلاردایس کاریزمای بالایی دارد، بازیکنانش را از فشار خارج خواهد کرد و می‌داند دقیقا در چنین شرایطی برای نبرد علیه سقوط باید چه کاری انجام دهد. کاری که آنها انجام می‌دهند واقعا با ارزش و باورنکردنی است.

بعضی از مربیان 35، 40 یا 45 ساله فعلی فکر می‌کنند که آنها این فوتبال را خلق کرده‌اند. نه، اینطور نیست! فوتبال پیش از این خلق شده بود و این مربیان به آن زمان تعلق دارند.»

 

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها