کد خبر: ۲۳۹۵۲
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۰
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارقان خشن جاده بهشت زهرا(س) خبر داد.
به گزارش جدید پرس:

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: چندی قبل مرد جوانی به پایگاه نهم پلیس آگاهی مراجعه کرد و به کارآگاهان گفت که راننده تاکسی اینترنتی بوده و ۳ نفر را به عنوان مسافر به مقصد بهشت زهرا (س) سوار کرده است؛ اما در میانه راه مردان جوان با تهدید چاقو ۵ میلیون ریال پول و تلفن‌همراهم را به سرقت برده و مرا مورد ضرب و جرح قرار دادند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ تصریح کرد: کارآگاهان در نخستین‌گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی هویت متهمان را شناسایی کرده و متوجه شدند متهمان اتباع کشورهای همسایه هستند که به ایران آمده و دست به اعمال مجرمانه‌ می‌زنند.

وی افزود: کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی در گام بعدی با اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های دقیق‌تر مخفیگاه متهمان را در جنوب تهران ردیابی کرده و با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی آنها را در یک عملیات‌ منسجم بازداشت کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهمان پس از انتقال به پایگاه نهم بلافاصله هدف تحقیقات قرار گرفته و به جرم خود مبنی بر سرقت از راننده‌های خودروهای عبوری و تاکسی اینترنتی به مقصد بهشت زهرا (س) اعتراف و مالباختگان هم در مواجهه حضوری آنها را شناسایی کردند.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی خاطرنشان کرد: متهمان با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات در اختیار کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران قرار دارند.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها